İnşallah sorunsuz ve keyifli bir gezi olur,sizinle tanışmak ta bu geziye nasip olucak inşallah Üstad,


Çok güzel, keyifli bir gezi oldu. Katılan herkese çok teşekkürler...![]()
Eyvallah kardeşim.....Malum zincir vaziyetleri olduğundan son ana yetişmişiz....
bişey değil kardeşim ne demek[url]http://img819.imageshack.us/img819/5665/1002453i.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img412.imageshack.us/img412/7069/1002451q.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
gelenlerden gelmeyenlerden Allah razı olsun çok değerli abilerimizle kardeşleriimizle tanıştım nice mt bulusmalarında beraber yol almak dileğyle tekeriniz düz bassın...
(2 kere zincirim atmasına ragmen cok keyıflı bır gezıydı,1.zincir atmasında yanımda olan kendı ellerıyle yardım eden kardesımede ayrıca tesekkurlerımı ıletırım tekrardan (ismini unuttum)
bozkurt abimede ayrıca onurumada)
kısaca herkese tesekkurler![]()
Yakıt sarfiyatlarını merak ediyorum. Çoğumuz aşağı yukarı bir ölçüm yapmıştır.
Ben başlayayım;
Hyosung GT650 Comet
Gidiş 100-130 km/s
Dönüş 160-230 km/s
100 km'deki sarfiyat 4.75 lt.
(ölçümde hata olmasın diye eve dönerken aldığım benzini kendi ellerimle doldurdum.)![]()
Zincir olayı malesef üzücü. Bir dahaki sefere uzun uzun sohbet ederiz![]()
Hacı baba bir de hızını sorayım?![]()
EVE SAĞSAĞLİM DÖNENLER LİSTESİ
1- Onur Y.
2- farcob
3-speedy2
4- nadrov
5-
bişey değil kardeşim ne demek