20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
bu gezilere katılamamamdan dolayı mesleği bırakacağım gerçekten.. 2 dir hafta sonu mesaisi yapıyorum gıcık oluyorum:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
sağ şeridi kapattım geldim,katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
İnşallah sorunsuz ve keyifli bir gezi olur,sizinle tanışmak ta bu geziye nasip olucak inşallah Üstad,



Nasip bugüneymiş,ileriki zamanlarda tekrar görüşmek dileğiyle.

---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

EVE SAĞSAĞLİM DÖNENLER LİSTESİ

1- Onur Y.
2- farcob
3-motoseyyah
4-
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
acil fotolar bekleniyor..selammı irfandan yolladım aldınızmı...:)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


gelenlerden gelmeyenlerden Allah razı olsun çok değerli abilerimizle kardeşleriimizle tanıştım nice mt bulusmalarında beraber yol almak dileğyle tekeriniz düz bassın...

(2 kere zincirim atmasına ragmen cok keyıflı bır gezıydı,1.zincir atmasında yanımda olan kendı ellerıyle yardım eden kardesımede ayrıca tesekkurlerımı ıletırım tekrardan (ismini unuttum:( )
bozkurt abimede ayrıca onurumada)

kısaca herkese tesekkurler:D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yakıt sarfiyatlarını merak ediyorum. Çoğumuz aşağı yukarı bir ölçüm yapmıştır.
Ben başlayayım;

Hyosung GT650 Comet
Gidiş 100-130 km/s
Dönüş 160-230 km/s

100 km'deki sarfiyat 4.75 lt. :)

(ölçümde hata olmasın diye eve dönerken aldığım benzini kendi ellerimle doldurdum.) :p
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
ttp://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/95948-sapanca-gezi-fotograflari.html

Fotolar, videolar ve sohbetlerin devamı buraya lütfen..:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
[url]http://img819.imageshack.us/img819/5665/1002453i.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img412.imageshack.us/img412/7069/1002451q.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


gelenlerden gelmeyenlerden Allah razı olsun çok değerli abilerimizle kardeşleriimizle tanıştım nice mt bulusmalarında beraber yol almak dileğyle tekeriniz düz bassın...

(2 kere zincirim atmasına ragmen cok keyıflı bır gezıydı,1.zincir atmasında yanımda olan kendı ellerıyle yardım eden kardesımede ayrıca tesekkurlerımı ıletırım tekrardan (ismini unuttum:( )
bozkurt abimede ayrıca onurumada)

kısaca herkese tesekkurler:D
bişey değil kardeşim ne demek
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
EVE SAĞSAĞLİM DÖNENLER LİSTESİ

1- Onur Y.
2- farcob
3-speedy2
4- nadrov
5-
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yakıt sarfiyatlarını merak ediyorum. Çoğumuz aşağı yukarı bir ölçüm yapmıştır.
Ben başlayayım;

Hyosung GT650 Comet
Gidiş 100-130 km/s
Dönüş 160-230 km/s

100 km'deki sarfiyat 4.75 lt. :)

(ölçümde hata olmasın diye eve dönerken aldığım benzini kendi ellerimle doldurdum.) :p

Moralini bozmak istemem ama, çıkarken fulledim, 240 km'de tekrar fulledim, 8.25lt... Çok kesin olmaz bu fulleme işleri 9 dan hesapladım, 3.75lt/100km :)

Bu arada sen ne biçim koptun gittin öyle bir ara... Biraz yavaş sür canım kardeşim, ben korktum walla senin için....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst