- Katılım
- 18 Kas 2011
- Mesajlar
- 19
Anadolu yakasina gectigim icin bu taraftan katilim gosterecegim. 2 motor katilacagiz,listeye bizide ekleyin arkadaslar.
27-Eurobet lee ve arkadaşıYeni Liste
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu
12-Seçkin
13-Undocab +1
14-zenon +1
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist İrf
25-kor@y
26-Sensei Ahmet N.
Hoşbulduk abi,Sensei bizde seni bekliyorduk.....Hoş geldin...
Hoşbulduk abi,
Sonunda kapsamlı Mt toplaşmasına katılıp güzel bir tanışma olacak gibi
selam dostlar ne levent bp ne de tem çıkışı bilmiyorum avcılar k.çekmeceden katılacak arkadaşlar varmı acaba floryadayım yada levent bp ye nasıl gelebilirim acaba zincirlikuyu metrobüs durağının o tarafta sanırım yardımcı olunursa katılmak isterim
selam dostlar ne levent bp ne de tem çıkışı bilmiyorum avcılar k.çekmeceden katılacak arkadaşlar varmı acaba floryadayım yada levent bp ye nasıl gelebilirim acaba zincirlikuyu metrobüs durağının o tarafta sanırım yardımcı olunursa katılmak isterim
abi evet koymasına koyuyor da ne yapalım ekmek davası yani.... fakat önümüzdeki yaz başı mt de büyük yankı uyandıracak bi organizasyon planım var kısmetse güzel bi mekanda güzel bi gün geçireceğiz yani o zaman da gelemeyenlere koyacak... özellikle nadrov speede farcob cbr 1000 xx motoseyyah abi gibi saygıdeğer abilerime çok istedikleri sakarya özgü yemeklerden güzel bi menü ayarlayıp herkezi davet edeceğim yeterli katılım olursa süpriz de gayet tatmin edici olacak (biraz masraflı) bu abilerim le beraber de en az 20 kişi daha olmalı ki süpriz kimseyi üzmesin(maddi yönden biraz ağır olur ama ne yapalım)yeter ki gönüller bir olsun....acayip koyuyor adama demi fatih :cherry::queen: hedi ben yine sapancaya biraz uzak kalıyorum gelemeseydim kendimi öle kandırır avuturdumda valla keşke gelebilseydin be kankam yauuu harbiden bende işleri zor ayarladım ama şimdi moralim güzel bu gece işe yardıracam yarın inşallah hep beraberiz...
kendine fazla kahır etme gözüm bunda olmadı bi başkasında kısmet olur , canını sıkma nasipten öte köy yokama bi gözüm gene senin taraflarda olacak hani belki sürpriz olur gibilerinden
![]()
İnşallah sorunsuz ve keyifli bir gezi olur,sizinle tanışmak ta bu geziye nasip olucak inşallah Üstad,Sevgili dostlar katılım ve katılımcılar aşağı yukarı şekillenmiş oldu.Herşeyden önce güvenlik diyoruz.Güle oynaya gidip,güle oynaya dönelim. Allaha emanet olun.
abi evet koymasına koyuyor da ne yapalım ekmek davası yani.... fakat önümüzdeki yaz başı mt de büyük yankı uyandıracak bi organizasyon planım var kısmetse güzel bi mekanda güzel bi gün geçireceğiz yani o zaman da gelemeyenlere koyacak... özellikle nadrov speede farcob cbr 1000 xx motoseyyah abi gibi saygıdeğer abilerime çok istedikleri sakarya özgü yemeklerden güzel bi menü ayarlayıp herkezi davet edeceğim yeterli katılım olursa süpriz de gayet tatmin edici olacak (biraz masraflı) bu abilerim le beraber de en az 20 kişi daha olmalı ki süpriz kimseyi üzmesin(maddi yönden biraz ağır olur ama ne yapalım)yeter ki gönüller bir olsun....
Yanılmıyorsun kardeşim,Ağustos ayında Düzce'ye taşındım,yarın görüşürüz İnşallah.Abi sen mekanı mı değiştirdin, Düzce?
Pendik köprüsünün altında buluşmuştuk yanılmıyorsam. (Keramet'e giderken)
1. köprü istikametinde köprüden önce son çıkıştan Levent - Maslak istikametine çıkıyorsun. Levent sapağını geçtikten hemen sonra sağda BP'yi göreceksin, kaçırman mümkün değil.
Tarif
iyi olur bencede gelBen de geleyim bari.![]()
Hoþbulduk abi,
Sonunda kapsamlý Mt toplaþmasýna katýlýp güzel bir tanýþma olacak gibi
abi evet koymasýna koyuyor da ne yapalým ekmek davasý yani.... fakat önümüzdeki yaz baþý mt de büyük yanký uyandýracak bi organizasyon planým var kýsmetse güzel bi mekanda güzel bi gün geçireceðiz yani o zaman da gelemeyenlere koyacak... özellikle nadrov speede farcob cbr 1000 xx motoseyyah abi gibi saygýdeðer abilerime çok istedikleri sakarya özgü yemeklerden güzel bi menü ayarlayýp herkezi davet edeceðim yeterli katýlým olursa süpriz de gayet tatmin edici olacak (biraz masraflý) bu abilerim le beraber de en az 20 kiþi daha olmalý ki süpriz kimseyi üzmesin(maddi yönden biraz aðýr olur ama ne yapalým)yeter ki gönüller bir olsun....[/QUOTE
hayirlisi olsun fatihim allah sağlık versin de o zaman bi gelsin hele her türlü teker döner .![]()