20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tamam irfan abi hallederiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

yok abi makina beni değiştirdi :cherry:


allah iyiliğini versin be dostum yauuu , allah tekerine taş değdirmesin , emin ol kendim almışım gibi sevindim sürekli konuşuyorduk zaten sana gidecek tarz üzerinde de..... seninki mükemmel ötesi olmuş, allah güle güle kullanmayı nasib etsin bu makina sana yeter zati dahada kıpraşma yerinden her yola uyar icabında ....yalnız fena makinadır kendisi demedi deme :cherry::cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
abiler verdiniz goygoya ayarı...
bi mesaj yazdım yine kayboldu:)
Münir abi hayırlı olsun ağabeyim bu arada...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sabah ola hayrola yarın görüşmek üzre arkadaşlar kalın sağlıcakla ben kaçar...:cat::rendeer:
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu
12-Seçkin
13-Undocab +1
14-zenon +1
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist İrf
25-kor@y
26-?
güncel.....
hepinize iyi eylenceler ben salantıdayım gelemiyebilirim aga:silent:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
Münir hayırlı olsun yeni makinan yarın 11:15 te özdilekte görüşmek uzere

eyvallah görüşmek üzere

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Wh_SDr8jBVQ

münire sevgilerimizle Allah kaza bela vermesin kardeşim
eyvallah tünalabicim cümlemize
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar Ahmet N. nickli arkadaşımızda katılıyor.Ekleyebilirsiniz.. saygılar
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu
12-Seçkin
13-Undocab +1
14-zenon +1
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist İrf
25-kor@y

güncel.....
hepinize iyi eylenceler ben salantıdayım gelemiyebilirim aga:silent:

26_Ahmet N.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam heyhaaat :)
Kambersiz düğüne kaçarsınız haa yakaladım siziiii :)
Bende geliyorum.....


Yeni Liste

1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu
12-Seçkin
13-Undocab +1
14-zenon +1
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist İrf
25-kor@y
26-Sensei Ahmet N.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolasın kardeşimm,seviyorum seni :)
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
Arkadaslar yarınki kahvaltı organizyonu nasıl olacak gidip bir yere oturacak miyiz? Daha önceki cevaplarda alış veriş yapılacağı yazıyordu piknik mı yapacaz?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaslar yarınki kahvaltı organizyonu nasıl olacak gidip bir yere oturacak miyiz? Daha önceki cevaplarda alış veriş yapılacağı yazıyordu piknik mı yapacaz?

arkadaşlar sapanca da göl kıyısında bir sürü yer kafe lokanta vs var.....biz önden gidip bakacağız.....sizleri uygun bir yere yönlendiririz.....ama daha önce gidip bakarız diyen varsa vallaha çok iyi olur.....yalnız göl kıyısında konaklayacağız.....

Biz birkaç makine önden gazlayacağız yer ayarlamak için sıkıntı olmaz.....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst