honda cbf 150'de en çok hangisinin eksikliğini hissediyorsunuz?

cbf 150'de en çok hangisinin eksikliğini hissediyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    168
  • Anket kapatılmış .
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ah ah, Hepsi olsa güzel olurdu ama 0 fiyatıda 7-8 den aşağı olmazdı.

Bence en önemli eksiklik, dandik lastik takılması, sonra ise yan ayaklık :)
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
35
arkadaşımız cbf 150de hangisinin eksikliğini hissediyoırsunuz demiş tabi bazı şeyler olsaydı iyi olur fazladan zarar gelmez ::) devır saatı olmasada olur sonucta motoru devır satıne bakarak kullanılmaz herzaman, motor öğrenmeye yeni baslayanlar alısana kadar kullanırlar sadece sonra zaten bakmadan kullanırlar :) far konusuna gelnce farı bıraz eksık gıbı geldı :D.enjeksıyona gelınce yakıt konusunda zaten cımrı bır motor olmasada olur .sıvı sogutmayada gelınce :D motor okadar bogulma yapmadıgı ıcın onunda sımdı bı eksıklıgı yok ..Aeme genel olarak tekrardan dıyorumkı olsa tabıkıde ıyı olurdu
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
210
Yan aynaları çok kötü başka hiç bir sorunu yok motorumun bana göre.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
en büyük eksikliği tasarımııııı bence çok tipsiz motor:S
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ethem gerçekten seni açık sözlü olmandan dolayı kutluyorum :cat:at gözlüğü ile ile bakanlar utansın:farao:



bu motorların her birine bi kuyruk acısı koymuş yapımcıları siz tartışakoyun .istiyen istediğini alır
sende dostum bu kadar fanatik olma .at gözlüğüyle bakanlardan şikayetçiysen sende bir bak dön şu aynaya
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu motorların her birine bi kuyruk acısı koymuş yapımcıları siz tartışakoyun .istiyen istediğini alır
sende dostum bu kadar fanatik olma .at gözlüğüyle bakanlardan şikayetçiysen sende bir bak dön şu aynaya
evet ben fanatiğim ama FENERBAHÇE fanatiği:queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
o fanatiklik bendede var hocam :)
ama avrupada her türk takımı gibi hüsrana uğruyunca basıyom kalayı:D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
eheheh:D
katılıyorum kardeşim
hem boşver varsın olsun gitmiyelim bizim yerimize beleşten gidenlere gülelim azcıkta
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet gülüyoruz insanı futbol dan soğutur bu tff:jocolor:
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Henüz motorum 220 km'de açıpta yağına bakmadım. Ama illaki eksilticek. Eğer sorunsuz bir motor olsaydı ve şu fara bir güzellik yapıp halojen takılsaydı üzerine daha bir hoş olurdu motor. Üzülüyorum. Eski Cbf'lerin mobiletler gibi gaz vermeyince sönüyordu ışığı.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Henüz motorum 220 km'de açıpta yağına bakmadım. Ama illaki eksilticek. Eğer sorunsuz bir motor olsaydı ve şu fara bir güzellik yapıp halojen takılsaydı üzerine daha bir hoş olurdu motor. Üzülüyorum. Eski Cbf'lerin mobiletler gibi gaz vermeyince sönüyordu ışığı.

aynen abi h4 yapsalar aydınlatması on numara olur cbf in işte ucuza kaçıyorlar :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst