katolizör veyahutda kat iptali hakkında

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
mondial zn125 in katoliözr iptali nasıl yapılır , nasıl yapılmalıdır yardımcı olabilirmisiniz ?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
mondial zn125 in katoliözr iptali nasıl yapılır , nasıl yapılmalıdır yardımcı olabilirmisiniz ?

katalizör enjeksiyonlu motorlarda var diye biliyorum.

bizim motorlarda olan ise "geri dönüşüm sistemi" denen bir saçmalık.

motorun üst kapağından bir boru egzoza bağlı. bunların hepsi de hava filtresine bağlı.

bu sistemin tek amacı euro3 gibi normları sağlamak. egzoz gazına temiz hava verince egzoz emisyonu düşüyor. böylece bu tip belgeler anca alınabiliyor. bi nevi şark kurnazlığı.

zaten motosiklet 10 000 kmye gelene kadar bu sistemin boruları tıkanmaya başlıyor. motor da güçten düşmeye başlıyor. en iyisi kör tıpayla her yeri kapatmak. ben sadece egzozu kapattım ve motor çok rahatladı.

bildiklerim bunlar yardımcı oldum inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst