Yardımmmm!!!Kuba Cg100 Mü KAnuni Bs100 Çelik jant mı???

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
Arkadaşlar kuba cg100 ve kanuni bs100 var şu anda aklımda nasipse bu iki motordan birini almak istiyorum yeni kanuninin tipi(Çelik jantlı bs100) hoşuma gitti kubalar biraz uzun sanki ama kanunilerde aşırı titreşim var diyorlar bir tanıdığım kuba cg100ü var onu sürekli kullanıyorum onda hiç titreşim olmuyor.Lütfen yardım edin tavsiyelerinizi bekliyorum... Çok kararsızım??? :silent: :pale: :pr: ??????????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

Lütfen arkadaşlar acele yardım ediiiiiinnnn tavsiyelerinize çok ihtiyacım varrr
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Arkadaşlar kuba cg100 ve kanuni bs100 var şu anda aklımda nasipse bu iki motordan birini almak istiyorum yeni kanuninin tipi(Çelik jantlı bs100) hoşuma gitti kubalar biraz uzun sanki ama kanunilerde aşırı titreşim var diyorlar bir tanıdığım kuba cg100ü var onu sürekli kullanıyorum onda hiç titreşim olmuyor.Lütfen yardım edin tavsiyelerinizi bekliyorum... Çok kararsızım??? :silent: :pale: :pr: ??????????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

Lütfen arkadaşlar acele yardım ediiiiiinnnn tavsiyelerinize çok ihtiyacım varrr

ikinci el kymco ck125 :cat: salla ikisinide
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
Bu iki motordan basşka bişey %90 alamam ayrıca 125 liklerde vergi sorunu var.Birde bu kubalarda euro 3 motor kullanılmaya başlanmış bunun ne gibi yararları olur??? (ilgilendğin için sağol genede)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

ARkadaşlar n olur yardım edin yoksa kafayı yicem kubamı kanuni mi??? :pr:
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Valla ben de Kuba 100 lükleri ile Kanuni Bs 100 arasında çok kararsız kaldım ama sonrasında Kuba 100 lüklerin bazı modellerinde ciddi arızaların yaşandığını duydum.Kanuni bs 100 hakkında nerdeyse hiç sorun duymadım.Uzun araştırmalar sonucunda 1-2 haftaya bs 100 çlk modelini alacam inşallah.
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
Ben kanuni bs 100 kullanıcısıyım şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım yakıt yönünden çok memnunum ayrıca senelerce rahatlıkla kullanılacak bir ürün.Benim bir arkadaşımda kanuni elite 110 vardı 65bin km ye kadar kullandı yağ koymayı unutunca motor yandı yani öylelikle bozuldu ve tekrar kanuni alıcak oda bs100 düşünüyor . Ayrıca titreşim elbette olacak ama fazla değil normal bence her 100cc motorsiklette olur zaten. Kuba yeni çıktı sorunları olabilir ama kanuni senelerden beri var ürünleri sağlam
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
Sadece 80 tl vergi farkı olsa gene iyi ama kullanırkende hep yakıt farkı koyar üstüne :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
BS100 e koruma demiri takılmıyo kardeş...Koruma demiri olmadan yan yatarsan bacağını kaybedebilirsin...Bs125 al ona takılıyo şasisi müsait...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

bs100
orta.jpg

bs125
orta.jpg

şasi deki farka dikkat (bs125 de fazla olan demir çubuk)
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
Yanlış bilgilendirme yapmayalım bende bs100 var koruma demiri taktım hatta adamlar deponun önünde bir yerde delik bırakmışlar oraya takılıyr gayette sağlam oldu :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Bi şekilde takmışlardır ama sağlam olcağını zannetmyorum kardeş
Şasideki o fazla olan çıbık koruma demirini motora birleştiren kısım....
Motoru yan yatırırsan(Allah korusun)taşımaz o meret motoru,kırılıverir o bahsettiğin delik yerinden....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bi şekilde takmışlardır ama sağlam olcağını zannetmyorum kardeş
Şasideki o fazla olan çıbık koruma demirini motora birleştiren kısım....
Motoru yan yatırırsan(Allah korusun)taşımaz o meret motoru,kırılıverir o bahsettiğin delik yerinden....
Motorun ustunden kamyon gecmedikce saglamligi yeterli olacaktir bence, fakat Şasesinin yarisi yok gibi gorunen oyle de olan bir motora insan nasil guvenip de biner bilmiyorum. dik motorlu CG100'ler tercih edilmeli. ayrica mars pedali katli halde surucu ayakligina geliyor yatay motorlularda rahatsizlik verici.
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
Korumalığı kalın yapmışlar ve ayrıca alt tarafından 2 demir uzantısı ayak basılan yerlerin altına takılıyor ve böylece alttan motoruda koruyor güzel düşünüp yapmışlar güvenle biniyorum motoruma, yani tekrar vurgulayayım bilmeden konuşmayalım ayrıca kanuni bs100 mü yoksa bs125 mi diyede sorulmamış :)
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
10
Motorun ustunden kamyon gecmedikce saglamligi yeterli olacaktir bence, fakat Şasesinin yarisi yok gibi gorunen oyle de olan bir motora insan nasil guvenip de biner bilmiyorum. dik motorlu CG100'ler tercih edilmeli. ayrica mars pedali katli halde surucu ayakligina geliyor yatay motorlularda rahatsizlik verici.

Kuba da dönüyor yatay motor çıkarmaya satışları kuba cg 100 action tercih ediyor vatandaş, dik 100 lük motorları sorun çıkarıyor ayrıca zaten 100 lük motora 5 vites mantıksız zaten 5 e atınca daha çok boğuluyor
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Korumalığı kalın yapmışlar ve ayrıca alt tarafından 2 demir uzantısı ayak basılan yerlerin altına takılıyor ve böylece alttan motoruda koruyor güzel düşünüp yapmışlar güvenle biniyorum motoruma, yani tekrar vurgulayayım bilmeden konuşmayalım ayrıca kanuni bs100 mü yoksa bs125 mi diyede sorulmamış :)

Motoru Kullanan sensin daha iyi bilirsin tabi...
Foto falan ekleyebilirmsin kendi motorunun ??Korumalığın nasıl olduğunu merak ettim ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst