Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
tabii ki tavsiye ederim.ben de ipone yağ ve zincir yağı kullanıyorum.hele zincir yağı mükemmel,sıktıktan sonra yarım saat bekle,sür,janta sıçramıyor,bir de jant temizliği ile uğraşmıyorum.
arkadaşlar,bakım kitapçığının 49. sayfasında amartisör ayarından bahsediyor.bilginize.
arkadaşlar,bakım kitapçığının 49. sayfasında amartisör ayarından bahsediyor.bilginize.