Peki o zaman şöyle düşünerek cevapla. Motor alacaksın ve önünde sadece bu iki seçenek var. Sence ?kendınde söylemişsin, tarzlar farklı. yani karşılaştırma yapmak için en azından aynı yada yakın tarzları seçmelisin diye düşünüyorum.
scooter kullanan arkadaşlar alınmasın tercih meselesidir saygım sonsuz ama vitesli motosiklet insana motosiklet kullandığını hissettirir,insan-makina bütünleşmesi başka türlü zor... o yüzden cbr 125 derim,
A: Bence pcx daha iyi.
B: Olum bence cbr125 daha iyi.
A: ...
B: ....
A: Hadi iddiaya girelim..
b: Dur, ben öğrenmenin yolunu biliyorum