ersin90 Katılım 14 Eki 2011 Mesajlar 421 7 Kas 2011 Konu Yazar #3 kuba cg150 2450 mi olmuşş??daha yakında 2200 tl ydi
DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 7 Kas 2011 #4 aynen öyle oldu 2200tl idi zam gelmiş ama mondiallere zam yok
ersin90 Katılım 14 Eki 2011 Mesajlar 421 7 Kas 2011 Konu Yazar #5 Way zamcıklar vay ... iki de bi zam yapıyolar herşeye...
DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 8 Kas 2011 #6 yakında giymeye don bulamıocaz zamlardanr:
askon Katılım 21 Şub 2009 Mesajlar 4,029 8 Kas 2011 #7 kubanın ön frenı kampana bunuda gözönünde bulundur
ersin90 Katılım 14 Eki 2011 Mesajlar 421 10 Kas 2011 Konu Yazar #8 askon' Alıntı: kubanın ön frenı kampana bunuda gözönünde bulundur Genişletmek için tıkla ... Evet haklısın..
askon' Alıntı: kubanın ön frenı kampana bunuda gözönünde bulundur Genişletmek için tıkla ... Evet haklısın..
ersin90 Katılım 14 Eki 2011 Mesajlar 421 11 Kas 2011 Konu Yazar #10 kingcüneyt' Alıntı: king dediğin yamahamı Genişletmek için tıkla ... Yok kardeş MONDİAL Yeni bi model
kingcüneyt' Alıntı: king dediğin yamahamı Genişletmek için tıkla ... Yok kardeş MONDİAL Yeni bi model
DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 27 Ocak 2012 #11 mondial 150 mg king kullanan varmı arkadaşlar
harung Katılım 4 Ağu 2014 Mesajlar 665 17 Ağu 2014 #13 @çinci kardeşim bak bu linkte sana birkaç sorum var yardımcı olursan çok makbule geçer http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/95538-mondial-150-mg-king-kullanicilari-buraya-lutfennnn-3.html
@çinci kardeşim bak bu linkte sana birkaç sorum var yardımcı olursan çok makbule geçer http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/95538-mondial-150-mg-king-kullanicilari-buraya-lutfennnn-3.html