Bir laptop tavsiyesi de bana verebilir misiniz?

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Herkese iyi günler...
Çok zalim bir şekilde kullandığım 5 yıllık laptopum sonunda kendini bıraktı...
1500 TL civarı bir laptop almak istiyorum...
Oyun oynayan biriyim...
Harici 1GB ekran kartı, i7 işlemciye gücüm yetmeyeceği için i5 işlemci, ddr3 4gb ram civarlarında tavsiyeleriniz var mı?

http://www.vatanbilgisayar.com/note...6630m-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=55992

Yukarıdaki Sony hoşuma gitti mesela, 1333mhz, blue-ray vs...

Tavsiyeleriniz için teşekkürler...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
dostum ben de bayagi bir kisinin kafasinin etini yedim.en sonunda gittim pcdepodan bir tane laptop aldim. asusun bir modeli ama fiyati biraz fazla.kardesim asusun bir modeli daha var pcdepoda.i5 islemcili super bir ekran karti var ustunde. ekranin kenarlari biraz kalin cerceveli.arkadas ta ondan aldi.indirimliydi o aldiginda. ama super otesi diye bahsediyor. call of black opps u full ayarlarda oynuyormus. o 1600 civari aldi.sen de bi modele bak ,takip et diger sitelerden. su an telden giriyorum yoksa link atardim sana. dedigim gibi ekran kenarlari kalin ceeceveli. full hd 1920*1080 di sanirim cozunurlugu.bir bak derim
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
ASUS marka bilgisayar beğenirseniz modelini söyleyin, Distribütör(Boğaziçi Bilgisayar) 'den bayi fiyatına alalım.
örn: Bir arkadaş o kadar uyarmamıza rağmen tanıdığı bir yerden X59SR modelini 1800TL ye aldı. O gün boğaziçi bilgisayardan 1365 TL'ye alınabilen bir makina idi.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
ASUS marka bilgisayar beğenirseniz modelini söyleyin, Distribütör(Boğaziçi Bilgisayar) 'den bayi fiyatına alalım.
örn: Bir arkadaş o kadar uyarmamıza rağmen tanıdığı bir yerden X59SR modelini 1800TL ye aldı. O gün boğaziçi bilgisayardan 1365 TL'ye alınabilen bir makina idi.

Teşekkür ederim, ASUS K53SV-SX581R modeli için fiyat alabilir miyim mesela? :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sony den sasma. Cok marka note book kullandim. Sony bu isin en iyisi. Kalitesi cabasi. 3 kez ustune su doktum, bir sorun dahi cikarmadi. Hata vermiyor, parcalar kaliteli. Paranin hakki Sony.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
ASUS marka bilgisayar beğenirseniz modelini söyleyin, Distribütör(Boğaziçi Bilgisayar) 'den bayi fiyatına alalım.
örn: Bir arkadaş o kadar uyarmamıza rağmen tanıdığı bir yerden X59SR modelini 1800TL ye aldı. O gün boğaziçi bilgisayardan 1365 TL'ye alınabilen bir makina idi.

ben laptop alirken neredeydin be abicim:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
arkadasım ben üç gün önce ben birtane aldım ve şuanlık çok güzel. cok hızlı. lenovo marka. i5 işlemci 4gb ddr3 ram. harici ekran kartı 1 gb 500 gb hdd. 15.6 hd ekran. cok iyi özellikleri var. 1550 tlye aldım kesinlikle öneririm.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bu arada vestel, casper, hp, lenovo markalarını almayı düşünmüyorum...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Dediğiniz gibi gayet avantajlı, ürünün garanti ve faturası ile ilgili bayiden almakla fark olmuyor değil mi?
zaten bayiden alıyorsunuz:)
bu arada casper satmıyoruz. Sebebi ise, casper "illa şu fiyattan satacaksın ve % 25 kar yapacaksın" diyor
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
samsung r 540 bilgi işlem personeliyim 36 saat kapanmadığı oluyor arada sıkılınca oyunda oynuyorum i5 işelcem 4 gb ram 1 gb ekran kartı vs vs çok memnunun bakabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst