zealsun 100 cup

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
arkadaslar merhaba benim birkac sorunum var sorunum eski motorum 100cc lik zealsun cup var bi turlu elden cıkaramadım kime satmaya kalksam bi aksilik oldu motorun 5 senelik vizesi var yani hic yapılmadı=) ama vergi sıfır=) emenet verdigim arkadasta ruhsatın bir parcasını polis amcaya kaptırmıs
şimdi sorunun ben bu motordan kurtulmak istiyorum trafikten sildirmek falan bu konuda hic birsey bilmiyorum ne yapmam gerekiyor bana kaca patlar bu motordan kurtulmak icin bi yardım edin hele=9
şimdiden herkeze tesekkurler
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Faturasi varmi motorun ? Eger varsa faturanla gidip trafikden men edebiliyorsun.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Faturasi varmi motorun ? Eger varsa faturanla gidip trafikden men edebiliyorsun.

walla bilmiomki vardı ama bulurum herarde
kaca patlar hocam şimdi bana bu bide bu 5 senelik vize var o sorun olurmu acaba
biraz daha detaylı bilen varmıdır bu konuyu
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
walla bilmiomki vardı ama bulurum herarde
kaca patlar hocam şimdi bana bu bide bu 5 senelik vize var o sorun olurmu acaba
biraz daha detaylı bilen varmıdır bu konuyu

O kadar bi bilgim yok ama pek kolay oldunu sanmiyorum siteki bu konu hakkinda daha fazla bilgisi olan MT`ciler sana yardim edicekdir. :cat:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
arkadaslar o kadar kisi okumus yokmudur bu konuyla bi bilgisi olan
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
turkiyedede islerin nasil yurudunu bilen yok sanirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst