LBC yandan fermuarlı motosiklet pantolonu

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
16
Kendime kışlık pantolon bakıyorum.gün boyu üzerinde olmasını istemediğim için bu model pantolon rahat giyimi ve çıkarılması açısından aklıma yatan bi ürün.yandan fermuarlı olarak revit axis modeli var.275TL.LBC ise 175TL.kullananlar memnun fakat yakından foto.sunu göremedim onca aramaya rağmen.LBC kullanan varsa foto. çekip koyabilirmi?
ayrıca pantolon önerilerinize açığım.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ben de lbc-tiger mont var....tek iyi yanı bogaz rüzgar korumalıgı olması....bu sayede ayrıca maske,buf vs kullanamama gerek kalmıyor....
pantolonları da böylemidir diyerek bir dahaki sefere daha kaliteli bir şey alacagım...
size tavsiyem en iyisine iyi para vererek bir defa alın....
175 e lbc alırsınız...2 sene giyer-giymezsiniz....
revit-dainese felan alın 4-5 yıl sorunsuz kullanın....hem de koruma olarak daha iyiler....kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
LCB yandan fermuarlı motosiklet pantolonu kullanıyorum.
Yaz hariç, astarlı ve astarsız olarak 3 mevsim giyiliyor.
Cepleri olmaması eksi puan,
üstü tamamen cordura kumaş artı puan,
fermuar, dikiş, ve cırt cırtlar oldukça kaliteli,
bel yüksek, korumaları iyi.

-5 derece hava sıcaklığı varken, termal içlik ve bu pantolon ile, gece 2 de ankaradan eskişehire geldim,
üşümeyi geç, serinlik bile olmadı. Sıcak sıcak geldim...
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Ben de kullanıyorum. İçlikli olarak en soğuk havada bile kullanılabilir. Diz korumaları zayıf, daha kaliteli bir korumayı kendi koruma cebine taktım, çok güzel ve rahat oldu. Giyip çıkarması da çok rahat.

Tek kötü yanı, su geçirmez değil. Yağmurda kullanılacak ise üzerine yağmurluk giymek gerekli.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ben de kullanıyorum, memnunum. Dizlik korumalarını tamamen söktüm, kotun üzerine dizlik takıp üzerine bunu giyiyorum, daha güvenli. Biraz kutup ayısı karakterli miyim bilemiyorum ama 0 dereceye kadar içliğini kullanma ihtiyacı hissetmiyorum açıkçası. Su geçirir ancak şakır şakır yağmur yağıyorsa. Öyle hafif yağmurlarda filan sorun yaratmıyor. Fermuarının kaliteli olduğu düşüncesine katılmıyorum, bence biraz sorunlu. Giyip çıkartması süper kolay değil, zor da değil. Görüntüsü bence güzel değil.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Valla hocam sanıyorum seri seri farklı ürünler var o zaman.
Diz korumaları sert plastikten benim... Yağmur konusunda, şakır şakır yağmurda bindim,
sadece ağ yeriden çok az su aldı, ki daha önce patlatmış ve dikmiştim kendim...

Giyip çıkarma konusunda hiç problem yaşamıyorum, cort cort açılıp kapanıyor.
Sanırım hakikaten seri farkı var. Eski serilerdeki problemleri düzeltiyorlar sanki.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
bilmeden sallamamak lazım,

ilk modellerinden almıştım lbc nin pantolonunu,
sanırım 4 yıldır kullanıyorum, belki 3 olabilir.
halen kullanılabilecek durumda.

o zaman verdiğim paraya göre oldukça kaliteli ürün.
iç astarı ile beraber soğuktan koruyor,
yan fermuarları halen sorunsuz kullanılabiliyor.
yalnız su ile arası iyi değil.

ki bahar ve kış aylarında her gün kullanıyorum.
gözü kapalı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
bilmeden sallamamak lazım,

ilk modellerinden almıştım lbc nin pantolonunu,
sanırım 4 yıldır kullanıyorum, belki 3 olabilir.
halen kullanılabilecek durumda.

o zaman verdiğim paraya göre oldukça kaliteli ürün.
iç astarı ile beraber soğuktan koruyor,
yan fermuarları halen sorunsuz kullanılabiliyor.
yalnız su ile arası iyi değil.

ki bahar ve kış aylarında her gün kullanıyorum.
gözü kapalı tavsiye ederim.

Sonuna kadar katılıyorum.
Ben de bu yıl başında aldım,
artık yeni modellerin su ile arası daha iyi diye eklemek istiyorum.
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
arkadaşlar çok teşekkür ederim yorumlar için.lbc yandan pantolonu olan bi resmini çekip koyabilirse çok teşekkür ederim.kumaş kalitesini merak ediyorum.internetten sipariş edicem o yüzden.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
kullanan arkadaşlar hala memnunmusunuz.yağmur önemli değil boydan boya fermarlı olduğundan soruyorum rüzgar alıyormu?
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
rüzgar konusunda bir problem yaşadığımı hatırlamıyorum,
zira fermuar yerleri iyi kapatılıyor.

yazın da iç astarını çıkararak kullanıyorum.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
69
rüzgar almıyor, bot olmadığı zaman paçalardan çok az alabiliyor. kış için güzel çözüm ama içliğiyle kullanmak nerdeyse imkanız. pantalon üzerine giydiğin için haraketi oldukça kısıtlıyor. içliksiz de kısa mesafelerde +2 derecelere kadar çok iyi. içlik rahatsız ettiği için ben kullanmıyorum.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
438
Ben de geçen kış almıştım. Kışın neredeyse tamamında içteki astarı ile kullanıyorum.
Bahara geçişler gibi hava ısınmaya başladığında iç astarı çıkartıyorum.

Rüzgar sorunu yok. Fermuar yerleri dışarıdan cırt ile kapanıyor.
Bot olmazsa paçanın altından bileği üşütebilir.
Ayrıca giyip çıkarması benim kullandığım dizliklerden daha pratik.

Bir tek yazın sıcaklarda kullanmıyorum. Onun yerine moto pantolonu yada dizlik kullandım. Yazın çok yakıyor.

Bu arada ben ufak tefek yağmurlarda kullandığımda sorun yaşamadım. Ama satarken sormuştum yağmurdan korumak gibi bir iddiaları yok.
Çok yağmurlu olduğunda üstüne bir de yağmurluk giymişliğim de var.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
68
LBC Yandan fermuarlı pantolon tamı tamına 8 senedir (evet aynı pantolon) totomu koruyor tertemiz baktım ve hala kullanıyorum değiştirmeyi de düşünmüyorum.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Ben de 2 senedir kullanıyorum. Yaz hariç 3 mevsim. Takması, çıkarması pratik.
En önemli kısmı kışın ve sağanak yağışta.
İç astarıyla Ankara'nın kuru ayazında -10'a kadar belden aşağı üşüme yaşatmadı (içlikle), zerre rüzgar geçmiyor. Sonbahar/ilkbaharda ise iç astarını çıkararak kullanıyorum.
3 metre ötemi göremeyecek kadar yoğun sağanakta 40 dk sürüş yapmak zorunda kaldım. Onda da zerre su girmedi içeri. En memnun kaldığım ekipmanım desem yalan olmaz. Bir tane de artçıma alacağız bahara doğru. Bence tek eksi yanı estetik kısmı. O da zaten motordan inince hemen çıkarıldığı için önemli değil benim için.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Teşekkürler arkadaşlar yarın inşallah gidip yerinde deneyip alıcam
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Ben LBC kullandım, iyi bir yağmurda içinde 4 kova su birikti, başka bir gün giyerken plastik kemeri kırıldı. Kısaca iyi bir pantolon değil, revit 275 ise üstüne atlamak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst