LBC yandan fermuarlı motosiklet pantolonu

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
bkWND0.jpg


5LBW7l.jpg


d8RY3r.jpg
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Bugun gıdıp yavuztürdeki yerinden ürünü aldım.fiyatı 250 lira yarın deneyim bakalım nasıl.yağmur geçirmesi önemli değil soğuk almasın yeterli benim için.yağmurluğum sürekli motrda duruyor
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
83
Bu pantolon su geçirir ama soğuktan gerçekten çok iyi koruyor.Ben her gün kullandığım için olsa gerek 2 yıl sonra fermuarları bozulmuştu, terzide 15 liraya mı ne yeni fermuar diktirmiştim.Soğuktan korunmak isteyen hiç düşünmeden alabilir. Giymesi çıkarması çok rahat.Bir tane de yine bunun gibi fermuarlı yağmurluğum var, onu giymesi daha zor.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Ben de 3 senedir kullanıyorum. Başlarda yağmur performansı daha iyiydi ancak makinede yıkandıkça bacak arasından su almaya başladı. Giymesi çıkarması kolay. Sağ bacağı tamamen açmadan bırakırsanız, giymesi daha kolay oluyor. Soğukta hiç üşütmez. Fermuarı zorlandıkça bozulur ama terzide tamiri çok kolay. Şimdi alacak olsam Revitinkini alırım, modeli daha şık duruyor. Bu arada LBC nin sürtünmeye karşı direnci var mı ben de onu merak ediyorum.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
istanbulda bu sabah 2 derece gösteriyor hissedilende -2 imiş sabah bulgurlu mah.eminönü yaptım saat 6:30da evden cıktım işe geldimde götüm başım donmuştu bana yaramaz isteyene 200e bırakırım dün aldım sabah gıydım sadece 3 xl
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
revit axis 750 tl .
fiyat performans oranı dikkate alındığında lbc ile boy ölçüşebileceğini düşünmüyorum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Spidi Superstorm h2out - 400TL
Su geçirmiyor, üşütmüyor.
Ama astarı çıkarılmadığı için sadece kışın iş görür. Bir de fermuarları tek yönlü, aşağıya doğru kapanıyor. Çişin gelse, pantolonunun cebinden bir şey alacak olsan uğraştırıyor.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Şahsi fikrim; günde sadece bir defa giyip çıkaracaksanız fermuarlı olması zaman açısından inanılmaz bir fark oluşturmayacak.

Bununla birlikte fermuarın yerini tutturmak, arasına birşey sıkışmamasını sağlamak, bir süre sonra zorlanması gibi sorunlar var.

Ben olsam yine kaliteli, güzel fermuarlı olmayan bir pantolon tercih ederdim.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
hocam evvelden de yazım bu ürünü fikir belirtecek kadar uzun kullandım.
ikincisini aldım.
eskidiği için değil.
hacıladılar pantolonu.

farklı marka kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
benim beklentim kaza esnasında olabildiği kadar koruma sağlaması, sürüklenmede beni koruması.
bir kere test ettim işini yaptı.
-2 derece yola çıkmadım. en düşük 5 derece civarında uzun yol yaptım.
işimi gördü.
mucizevi bir ürün değil, muadillerine göre ucuz ve fiyat performans oranı yüksek.
benim beklenti ve isteklerimi yeterince karşıladı.
ilk tercih sebebim fermuarları idi.
müthiş bir rahatlık.

bunları yazmamın amacı ürünü alacak olan var ise beklentisini tam olarak saptaması gerekiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu pantolondan memnunum ve tavsiye ederim eyüp levent arası işe gidiş ve gelişlerinde kullanıyorum kumaş pantolonun üstüne giyiyorum eylül ayından beri ne soğuk nede yağmur geçiriyor.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Ben de fuardan aldim bir tane bu pantolondan, ama satmayi dusunuyorum. Bana fazla kalin geldi. Kazada ise yarar ama gunluk kullanim icin fazla kalin bence. Sadece evde bir defa giydim. Satin almayi dusunen varsa ozel mesaj atabilir. 200 Lira gibi bir fiyatla satabilirim. Beden Small bu arada. (180cm boy, 70kg birine small oluyor)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2015 ocakta kız arkadaşım motor hediyesi olarak revit axis miş şimdi sizden öğrendim modelini aldı.tabi hediye ama fiyatını 220 210 tl gibi bir şeye aldı pahalı bir şeydi mahçup olmuş şaşırmıştım.şimdi n11 den araştırınca fiyatını biz nereye gidiyoruzz acaba diyorum.
http://urun.n11.com/pantolon/revit-axis-pantolon-P114760858

bu arada bu tarz pantolonlar çok kullanışlı 2 kat olması diz koruması olması sıcak basınca fermuardan açma olayı gittiğin yerde değiştirebilmen altındakini çok avantajlı.bu lbc markayı ilk defa duyuyorum ayrıca ucuzda değilmiş iyi bir araştırmak lazım derim.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
2015 ocakta kız arkadaşım motor hediyesi olarak revit axis miş şimdi sizden öğrendim modelini aldı.tabi hediye ama fiyatını 220 210 tl gibi bir şeye aldı pahalı bir şeydi mahçup olmuş şaşırmıştım.şimdi n11 den araştırınca fiyatını biz nereye gidiyoruzz acaba diyorum.
http://urun.n11.com/pantolon/revit-axis-pantolon-P114760858

bu arada bu tarz pantolonlar çok kullanışlı 2 kat olması diz koruması olması sıcak basınca fermuardan açma olayı gittiğin yerde değiştirebilmen altındakini çok avantajlı.bu lbc markayı ilk defa duyuyorum ayrıca ucuzda değilmiş iyi bir araştırmak lazım derim.

Ya sizin ya kız arkadaşınızın yanlışı var, olmadı ya fiyat ya da tarih yanlış :D Revit axis 2015 Ocakta 500-580tl gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.
Bir alt modeli olan revit hercules almıştım 350küsür tl'ye ozamanlarda. O da ağ kısmından su alıyor 10dakkalık yağmurda.

Bu arada bu ürünler makinada yıkanmaz, dikiş yerlerinden su almaması için içte bantlar vardır(en azından revit hercules modelinde, ve diğer bir yağmurluğumda da böyle), ürünleri makinada yıkarsanız o bantları haşat edersiniz. Dışından elinizde dikkatlice yıkamalısınız.
 
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
3
Selamlar benim boyum 1.85 kilom 70 bana hangi beden olur bu pantolon acaba kullanan arkadaşlar yazabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst