- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,246
2015 ocakta kız arkadaşım motor hediyesi olarak revit axis miş şimdi sizden öğrendim modelini aldı.tabi hediye ama fiyatını 220 210 tl gibi bir şeye aldı pahalı bir şeydi mahçup olmuş şaşırmıştım.şimdi n11 den araştırınca fiyatını biz nereye gidiyoruzz acaba diyorum.
http://urun.n11.com/pantolon/revit-axis-pantolon-P114760858
bu arada bu tarz pantolonlar çok kullanışlı 2 kat olması diz koruması olması sıcak basınca fermuardan açma olayı gittiğin yerde değiştirebilmen altındakini çok avantajlı.bu lbc markayı ilk defa duyuyorum ayrıca ucuzda değilmiş iyi bir araştırmak lazım derim.