mt 03 mü er 6n mi lütfen yardım

Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Mt03 le aynı motora sahip xt660x kullanıyorum çok sayıda uzun yollarım oldu ama o titreşim benim motorda yoktu belkide mt03ın saşesinden kaynaklanıyordur ama aynı motorlar üzerinde bir titreşim var tabiki ama öyle rahatsız edici safhalarda değildi.
Ama bence Transalp 650'e bak derim.Daha rahat daha konforlu uzun yolda iyidir :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
319147_10150285706804394_580774393_7386885_3411166_n.jpg



Şuan Çantayı Çıkardım Daha Mahsun Duruyor
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
28
öncelikle fikirlerinizi söylediğiniz için hepinize çok teşekkür ederim aslında dediğiniz gibi enduro bir makina bu km ler için daha avantajlı ama hergün büyükçekmeceden eminönüne giden biri olarak trafikte aralardan kaçmak amaçlı bu şekilde daha ufak derrli toplu gazı açınca atlamıyıp kararında gücü gösteren ekonomik naked gibi makinalar bakıyorum aslında gönlümde mt 03 vardı ama son hız olarak yavaş bi makina ve artçı için söylenenler kafama takıldı . hhhee hıza düşkün bi insan değilimdir ama uygun bi otobanda giderkende 170 km/H gibi max bi hızla mahkum olmak bi motor sevdalısı için çok iç açıcı değil zannedersem :) er 6n 220 km/h saat gibi max hız yaptığını duydum buda güzel bi otabanda gün batımına doğru gaz açınca tatmin edecek gibi bir hız ( tabi rüzgar beni uçurmazsa :) ) ve kız arkadasımın konforuda önemli tabiki. sonuç olarak erol abinin koyduğu fotodaki aksesuarlarla rüzgar sorunuda belli miktarda çözüm getirebileceğimize göre zannedersem er 6n daha öne çıkan bi makina gibi daha sıcak bakıyorum tekrardan verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ve aklımı çelmeye devam etmenizi diliyorum ........... :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Allah bilir ER6N mi MT03 mü için verdiğim "en beğendiğin en mantıklı olan tercih" cevabını; tüm motosikletler içerisinden en beğendiği şeklinde algılamışsındır. Aşağıda da bahsettim, sen sığ düşünüyorsun. :)


Ya o ilandaki motorlardan elimde sayıca fazla varsa? Sürekli yeni müşterilere ulaşıyorsam? (Kapsamlı düşünemiyorsun değil mi? Sorun değil bazen basit düşünürüz.)

Dikkate almadığım şeye kızmam... Hatta Chrome browser kullanıyorum, öyle bir eklenti düşündüm ki keşke yapılsa. mete_han'dan gelen mesajların alayı bloklanacak, hiç yokmuş gibi temizcene.

Mete Han abi olmasa forumun tadı kalmaz bence :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo :)

er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İkisi ede hoş motorlar, yalnız bildiğim kadarıyla MT-03 ER6n'den 2-3 bin lira daha pahalı? Bu farkı hesaba katıp mı tavsiye veriyoruz?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo :)

er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence :)
Er6n ile en fazla kaç yaptın?
Ben ,artçım + 2 valiz 1 çanta olduğu halde 200 km/s hıza çıktım ve makine dahada giderim diyordu ama bana o hız yetti. 10-20 km/s daha giderdi. Birde artçım ve çantaların olmadığını düşünürsek 220 yı bile geçer.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Er6-N ile rüzgara karşı değilseniz 220 görüyorsunuz. Defalarca gördüm düz yolda. Bunun dışında Mt-03'ü 24 saat test etmiş ve Er-6'yı uzuun süre kullanmış biri olarak Er-6 derim.

Mt-03 çok güzel bir makine. Torku insanı mutlu ediyor. Şekil olarak da çok futuristik görünüyor. Gören kafayı çevirip bir daha bakıyor "bu neymiş beah?" diye. Çok fazla yakmıyor. Titreşim ise var evet. Ama rahatsız etmiyor. Torku daha iyi hissetmenizi sağlıyor.

Er-6 ise, bu başlıkta verilen ilk cevap gibi sorunlu bir motor veya kısa ömürlü falan olmaktan çok uzak. Bilmeden yazmış arkadaş "devirli makine, sorun çıkarır, çok benzin yakar" diye.

Er-6 Yurtdışında Budget Bike olarak satılır. Sınıfının en ekonomik motorudur. Sıkıştırmazsan 250cc gibi yakar, sıkıştırırsan asfaltı kazıyarak 220'ye tırmanır. Rake açısı, alçak ağırlık merkezi ve hafifliği sayesinde duran trafikte CBF 150 ve YBR 125 ile aynı kıvraklığa sahiptir. Artçı rahatı Mt-03'ten daha yüksek olsa da touring kadar rahat değildir. Ama ben kız arkadaşımla çanta ile uzun yolculuklar yaptım sıkıntısız. Ve en önemlisi Er6 650cc'den düşüktür ve alt vergi sınıfındadır. Az buz fiyat farkı yok.

Mt-03'ün 3 negatif yönünü söyleyebilirim:

1- 650cc üzerinde olduğu ve üst vergi diliminde olduğu halde beygir gücü nerdeyse 250cc SS'ler gibi. o kadar hacimli motor kullanıp son hız yapamamak can sıkabilir.
2- Tek silindir'in kalkış hissi çok güzel ama konforu biraz düşük. Yüksek devirden rolantiye düştüğünde stop edebiliyor örneğin.
3- Oturma pozisyonu uzun yola pek uygun değil.

Ama herşeye rağmen çok havalı makine! Mt-03 =)

Ben Er-6 derim.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
ER6 Çift silindir 70hp civarlarında makina
bu motor nasıl olurda enduro motoru kullanılan bir MT03 motosiklet ile karşılaştırılır.
ER6 gaz açtığın zaman direk 200km yi buluyor sonrası bir bir artıyor arkadaşımda vardı anasını ağlattı motorun 45bin kmde yağını kontrol etmediği için yatak sardı sonra 2 defa daha motor yapıldı.
Motor hala izmitte
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ER6 Çift silindir 70hp civarlarında makina
bu motor nasıl olurda enduro motoru kullanılan bir MT03 motosiklet ile karşılaştırılır.

Enduro değil kamyon motoru kullansa farketmez. Burada motor bloğunun değil motorun kendisinin kullanım amacı sorgulanıyor. Güçsüz olması da bir dezavantaj olarak belirtilmiş zaten. 2si de aynı sınıfta sayılır, kıyaslamak çok saçma değil. Ama bana da sorsan ER-6n özellikle de güç farkı için tercih edilebilir.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Birisi tek birisi çift silindir... MT03 ile 180 km hız ile sabit uzun yol git bakalım kaç sefer gidebileceksin :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
öncelikle şunu söyleyeyim her iki motoruda kullanmadım.

Ninja'yı aldıktan yaklaşık 1 ay akdar sonra bir gün koçtaş'a parkederken yanımdaki mt-03'ün sahibi gelip motordan memnun olup olmadığımı sordu. Biraz lafladık. sonra başladı bana kendi motorunu kötülemeye. sonra şaşırdım o güzel motoru neden kötülüyor diye.

bende er-6 almak istediğim söyledim ileride. adamın önceki motoru er-6n'miş. değişiklik olsun diye mt-03'e geçtim ama hiç memnun değilim diye şikayet edip duruyordu. mt-03'ün yavaş olduğunu, hızlanmasından memnun kalmadığından bahsediyordu. Artık adamın beklentisi neydi bilemiyorum, şimdi düşününce madem daha hızlı bir motor istiyordun 4 silinidrli bir motor alsaymış diyorum.. herneyse..

bence bu iki model farklı klasmandalar. ben olsam er-6n tercih ederdim. 660cc'lik tek silindirli motorun titreşimi pek çekilmiyor, özellikle çift silindirden indikten sonra.

bu tabiki mt-03 kötü bir motordur demek değil. sadece beklenti meselesi.

bu arada er6'ların motorları er5 ile aynı değildir. hiç olmadı motorların yağ kapasitesine vs bakın. tamamen farklı motorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
öncelikle şunu söyleyeyim her iki motoruda kullanmadım.

Ninja'yı aldıktan yaklaşık 1 ay akdar sonra bir gün koçtaş'a parkederken yanımdaki mt-03'ün sahibi gelip motordan memnun olup olmadığımı sordu. Biraz lafladık. sonra başladı bana kendi motorunu kötülemeye. sonra şaşırdım o güzel motoru neden kötülüyor diye.

bende er-6 almak istediğim söyledim ileride. adamın önceki motoru er-6n'miş. değişiklik olsun diye mt-03'e geçtim ama hiç memnun değilim diye şikayet edip duruyordu. mt-03'ün yavaş olduğunu, hızlanmasından memnun kalmadığından bahsediyordu. Artık adamın beklentisi neydi bilemiyorum, şimdi düşününce madem daha hızlı bir motor istiyordun 4 silinidrli bir motor alsaymış diyorum.. herneyse..

bence bu iki model farklı klasmandalar. ben olsam er-6n tercih ederdim. 660cc'lik tek silindirli motorun titreşimi pek çekilmiyor, özellikle çift silindirden indikten sonra.

bu tabiki mt-03 kötü bir motordur demek değil. sadece beklenti meselesi.

bu arada er6'ların motorları er5 ile aynı değildir. hiç olmadı motorların yağ kapasitesine vs bakın. tamamen farklı motorlar.

Neyse ki ANlatmak istediğimi bir arkadaşımız anlamış :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo :)

er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence :)
fazlasını yapıyor sallamamış cbf 150 için 100km hız neyse er-6n için 220km odur yani 220km geçer bile olmadı youtube videoları izlerseniz 220km de redline ye bile gelmemiş olduğunu görürsünüz :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
peki er 6n yada f 100 km şehir içi kaç lt yakıyor ???
topic inde şehir dısı 3.8-3.9 değerlerinde yakıtlardan bahsediliyor 140km geçmediğin sürece şehir içindeyse 4.2-4.5lt arası-gaz kökleyip gezersende 5lt yakar die okudum topicte
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
ne kadar bos yorumlar var yine,forum ahalisi degil mi:bounce:
ketchup gpr125 hala duruyor mu?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Birisi tek birisi çift silindir... MT03 ile 180 km hız ile sabit uzun yol git bakalım kaç sefer gidebileceksin :)

Yahu ben Fazer'la 180'le sabir uzun yol gidemiyorum! Memlekette öyle yol mu var? İstanbul-Edirne dışında kim kaybetmiş 180'le sabit uzun yolu da biz bulalım?

fazlasını yapıyor sallamamış cbf 150 için 100km hız neyse er-6n için 220km odur yani 220km geçer bile olmadı youtube videoları izlerseniz 220km de redline ye bile gelmemiş olduğunu görürsünüz :)

Valla benzin döküp yakacağım bu Fazer'i, güya 98 HP, 244'ü geçmedi!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst