90 km hızla giderken ön lastigim patladı..yaşıyorum...

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
33
ceyhandan 12,30 civarı adanaya gitmeye karar verdim yola çıktım 30km filan gitmiştim E-5 kara yolundan seyir halindeyken yolda çelik halat gördüm solumda arabalar vardı sola atamadım motoru ve üzerinden geçtim yaklşık 3km sonra 90km hızla giderken ön lastik birden indi savrulmadan nasıl durdurdum.hatırlayamıyom.çok korktum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
3 hafta evvel 90'la artçılı giderken arka lastiğim patladı, aynı hissi yaşadım. Soğukkanlı olmak çok mühim.
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
geçmiş olsun bende böyle bir olay yaşamıştım ... ben yavaşlarken dengeyi kaybedip düşmüştüm... İnsan bazen şanslı olabiliyor. benim arka lastik patlamıştı. sizin ön lastik patlamış ön daha tehlikeli ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun ...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.

Yavaş gitseydiniz muhtemelen düşebilirdiniz.
Motosiklet hızlandıkça daha iyi denge sağlıyor.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 120 ile giderken lastik janttan çıktı nasıl duracağımı şaşırdım
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
ceyhandan 12,30 civarı adanaya gitmeye karar verdim yola çıktım 30km filan gitmiştim E-5 kara yolundan seyir halindeyken yolda çelik halat gördüm solumda arabalar vardı sola atamadım motoru ve üzerinden geçtim yaklşık 3km sonra 90km hızla giderken ön lastik birden indi savrulmadan nasıl durdurdum.hatırlayamıyom.çok korktum

Geçmiş olsun allah hiçbirimize yaşatmasın.

ben 120 ile giderken lastik janttan çıktı nasıl duracağımı şaşırdım

Her konuya saçma sapan yazılar yazıyorsun.Çok mu komik olduğunu düşünüyorsun ?
 
Katılım
1 Tem 2011
Mesajlar
120
18 yaşındayım öğrenciyim adanada yaşıyorum sadaka, fitre, zekat kabul ederim ::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst