- Katılım
- 17 Ağu 2011
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
ceyhandan 12,30 civarı adanaya gitmeye karar verdim yola çıktım 30km filan gitmiştim E-5 kara yolundan seyir halindeyken yolda çelik halat gördüm solumda arabalar vardı sola atamadım motoru ve üzerinden geçtim yaklşık 3km sonra 90km hızla giderken ön lastik birden indi savrulmadan nasıl durdurdum.hatırlayamıyom.çok korktum