- Katılım
- 26 Tem 2008
- Mesajlar
- 2,258
Kardeşim elindeki 15.000 TL'nin kıymetini bil ve dükkan açma ve esnaflık işine soyunma sakın. Hani elinde olsa 150 bin 200 bin TL o zaman tamam derim yap bişeyler ama elindeki para ile pek bi dükkan açamazsın.. Dükkan açmakta bişey yokta; bu dükkan açılır açılmaz iş yapacak ve para kazandıracak diye bir kaide yok. Biz 25 yıllık esnafız bazen siftah yapmadan dükkanı kapıyoruz.. Sen bunu göze alacaksın. Ve ne kadar dayanabilirsin buna? 1 ay 2 ay sonra güm.. Sen en iyisi çokta geç olmadan maaşlı güzel bir işe gir. Bak benden sana tavsiye İStanbulda oturuyorsan hafta sonralrı tatilini gözden çıkar ve mağazacılık işine gir yorulursun ama parası güzel giyim mağazaları iyi şartlar sunuyor çalışanlarına.
