suzukı gs 400 şanzuman..

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili arkadaşlar evvelki konularımı takip eden arkadaşlarım hatırlarlar ancak yapmış olduğum 400 cc suzukı buggy arabamdaki motorun patlamasından kaynaklanan problemden sonra şanzumanı boşa çıktı ,

tabiki mt dostlarımın işine yarayacaksa , herhangi bir arkadaşa dişli , sistemi vs. lazımza bu şanzumanda herhangi bir sorun bulunmamaktadır marş motoru çalışıyor ,

ilgili arkadaşlarıma yardımcı olurum akıllarına maddiyattan yana sıkıntı soru gelmesin ,

tüm mt ye selam...



 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aliminyumun kilosuda iyi eder heee :)
Vir bena satayım cingenaya :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
alt motor gs 500 ile aynı gözüküyor. benim volant ihtiyacım var aslında yan kapağı açıp foto eklemeniz mümkün mü irfan bey..yaparsanız çok minnektar olurum...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
alt motor gs 500 ile ayný gözüküyor. benim volant ihtiyacým var aslýnda yan kapaðý açýp foto eklemeniz mümkün mü irfan bey..yaparsanýz çok minnektar olurum...

selam aslına. bakarsan sanzuman. şu an benden 35 km uzakta sanayide duruyor. ancak o tarafa yolum düştüğünde resimleyebilirim .

haaa para herhangi bir ücret talep etmiyorum ve volanti. çalışıyor kırık çıkık yok onu soyleyebilirim sadece bana yakinsan. gel al götür işini gor.

Not:gs 500 ile aynı şanzımanın bildiğim kadarıyla.
saygılar.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
İnşallah volant olur. ulaşım bilgilerini özelden atarmısın abi. inan yağını değiştiricem volant değişecek diye bekliyorum. olursa istanbuldaki parçacıya kitlenmiycem.tek mıknatıs yok benim volantta şarjı eksik yapıyor.uzun vadede akü boşalıyor. vibrasyonu da cabası. ilginiz için teşekkürler...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok be ahmedim belki dişlileri felan birinin işine yarar satsan edeceği 20-30 lira onun için hayır duasından men olmaya değmez agam. :)

yok kankam be şaka yaptım sana :) GS 400 yada 500 üm olsaydı komple alırdım yedek parça niyetine ama ne gezerrr :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Keşke cbf 150 m felan olsaydı da uğraşmasaydım Ahmet.. binici değil tamirci oldum yıllardır..yine en dertsizi gs 500...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfanım araba boşta duruyorsa ben talip olabilirim :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eğer illa elınden çıkartmaya nıyetlı ısen ve sahiplenmek isteyende olmaz ise koy kolıye bana postala :)
ben kargo bedelını öderim :)

bu arada madem hayrına vereceksın,
ihtiyacı olanada montajını ben yaparım,
volan olsun şanzuman olsun vs...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Aarkadaşlar çok özür dileyerek ve affiniza. sığınarak sanzumanin. bu gün itibarı ile arkadaşımla yaptığım telefon gorusmesinden sonra hurdaya atildigini öğrendim.

be.arkadaş kaç ay oldu konuyu acali. :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Sağlık olsun yine de teşekkürler.. Fatih kılıçlı 500 tl çekmiş volanta. ebaydan denk getirmeye çalışıcam o da öle yapıp satmıyor mu sonuçta. 250 ye buluruz inşallah . 500 lira ölsem vermem...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yeminle kaç zamandır kafamda vardı şu arkadaşı arayayım gidip şanzumanı alayım , o tarafa yolum düştüğü zaman genelde motosikletle gittim imkan olmadı , bir kaç zaman geçti , tornacı arkadaşım işyeriyle tartışarak işten ayrılıyor ve bu arada şanzumanı olduğu gibi hurdaya veriyorlar biriken diğer hurdalarla birlikte tühhhhhh...:)

gerçiii konuyu açalı bayağı oldu rahat bi 4 ayı vardır kimsede arayıp sormayınca bende peşine düşmedim


250 lira 500 lira güzel paralar keşke cebinde kalsaydı ...

---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

İrfanım araba boşta duruyorsa ben talip olabilirim :mrgreen:

arabanın derdi bitmez sinancım bisürü eksiği gediği var daha :) aırbag konacak, hidrolik direksiyon konacak, otomatik cam konacak, sanroof yapacam, nos koyacam, önden, arkadan, yandan tavandan çeker olacak , olacak oğlu olacak :cherry::p
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
hava soğutmalı gs 400 motorunu buggde kullanılmıştı sanırım. Hararete dayanamayıp perişan mı olduydu??
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Keşke cbf 150 m felan olsaydı da uğraşmasaydım Ahmet.. binici değil tamirci oldum yıllardır..yine en dertsizi gs 500...

gene içime kurt düşürdün abi yaa....:santa:
offf ben bu gidişle japona geçemeyecegim sanırım :salut:
çine devam mı edecez ne :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst