- Katılım
- 22 Eyl 2009
- Mesajlar
- 2,039
Sizin motor derbi gpr 125 mi?
sanırım bende aranıza yeni girdim bugün itibariyle bende bi derbi gpr 125 sahibiyim
hayırlı olsun geçen sene bu zamanlarda bende yeni almıştım![]()
sanırım bende aranıza yeni girdim bugün itibariyle bende bi derbi gpr 125 sahibiyim
hayırlı olsun güle güle kullan
Hoşgeldin, hayırlı olsun güle güle kullanın, yağını kontrol etmeyi unutma)