15-16 ekim 2011 tmf motosiklet yarışlarındayız.....

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Selamun aleyküm arkadaşlar;
15-16 ekim 2011 tarihinden istanbul park pistinde TMF nin düzenlediği pist yarışlarındayız.
Seyirci giriş ücretsiz olup Pit alanına girmek özel izne tabiidir.

Katılımcı olmak hem yarışlarının ne olup ne olmadığının farkına varmayı hemde o havayı solumanıza yardımcı olacağı kanaatindeyim.


Pist takvimine ilişkin detaylı bilgileri TMF nin resmi sitesinden öğrenebilirsiniz. http://www.tmf.org.tr/default.asp


Pistlerde görüşmek üzere.....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Söz vermek için erken olsada hava durumuna göre orada olmaya çalışıcam :)
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Bize yakın olduğu için arkadaşlarla gidiyoruz, hatta hiç ilgisi olmayanları bile götürüyoruz bazen, gerçekten çok eğlenceli oluyor, piste giriş yapınca insan havaya giriyor zaten :) Hele racing motosiklet kullan arkadaşlar, kapıdan girdikten sonra başlıyorlar otopark'a kadar yardımaya.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
paylaşım için teşekkürler sayende haberimiz oldu. Allah C.C. nefes verirse kesin ordayım.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
pistte benim cbf 150 ile bir tur atmama müsade ederlerse gelirim
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
Mt uyeleri race motoelariyla gelip pistte tur atabiliyor mu yoksa sadece seyirci mi olabiliyoruz tur atmanin bir ucreti var mi ?
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
100 cc lik scooter yarışları bile var :)

---------- Post added at 00:27 ---------- Previous post was at 00:25 ----------

not: tünal abi bu yarışa gelemiyecem galiba ..size iyi eğlenceli dakikalar artık yeni sezona geliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst