kabus gibi bir hafta

Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
ptesi:
ayvalıktan dönerken radara yakalanma faturası_140tl
ipadın cebimden uçup kaybolması faturası_320tl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 ayda 2 kez radara girmiş birisi olarak o acıyı bilirim. geçmiş olsun
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
teşekürler arkadaşlar daha bitmedi felaketler yazıcam:pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

+Soğuk su 50 krş. Unutmuşsun dostum :p
içtim soğuk suyu biraz yutkunması zor oldu:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

1 ayda 2 kez radara girmiş birisi olarak o acıyı bilirim. geçmiş olsun
sağol ekrem benim ilk olduğu için biraz acıttı haliyle:queen:
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
geçmiş olsun da i pad i nasıl cebe sığdırdın onu anlamadım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst