Yeni Aşşkım GSX-R ım... Hayırlı olur inş :)

Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
Güle güle kullan.:cat:

Allah kaza bela göstertmesin..

En Azından yalnız değilim.


GSX-R1000(K9)

inşallah yüce rabbim herkesin gönlüne göre versin :rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Maşallah hocam çok güzell motosikletiniz, resimleri görüp bide 1000(k9) rakamını görünce yutkunamadım bile boğazıma takıldı:sunny::mrgreen: Allah kaza bela vermesin güzel günlerde kullanalım inş:)
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
Maşallah hocam çok güzell motosikletiniz, resimleri görüp bide 1000(k9) rakamını görünce yutkunamadım bile boğazıma takıldı:sunny::mrgreen: Allah kaza bela vermesin güzel günlerde kullanalım inş:)

cümlemize güzel günlerde kullanmayı nasip etsin :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst