Yeni Aşşkım GSX-R ım... Hayırlı olur inş :)

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim aklıma bişey geldi,bu başlığı gördükten sonra sahibinden.com a koşup suzuki bölümüne saldıran kaç kişi var acaba ? :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Hemşerim motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.Fotoğraflarda ayrı bi güzel çıkmış neden acabaa :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun tekerin düz bassın.Darısı başıma :)
hyodan sonra nasıl geldi ilk izlenimini merak ediyorum? ulen bizim bindiğimizde motor değilmiş dedinmi :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hemen bu resimleri bikepics e yüklüyosun günün fotosu köşesinde senin makinayı görelim
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun arkadaşım,ALLAH kaza bela göstermesin....Yeni fıstığınla beraberliğin,uyumun,adaptasyonun daim olsun....Tekerin düz bassın yoldan hiç çıkmasın...
Suzuki japonlar arasında 1 numaradır zaten...Güzel seçim olmuş....
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nassip etsin :)

Hemşerim motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.Fotoğraflarda ayrı bi güzel çıkmış neden acabaa :mrgreen:
Tşkkrler :)
hayırlı olsun tekerin düz bassın.Darısı başıma :)
hyodan sonra nasıl geldi ilk izlenimini merak ediyorum? ulen bizim bindiğimizde motor değilmiş dedinmi :)
Aynen kardeşim hyolar bize işkence çektiriyomuşta haberimiz yokmuş fren desen zımba gibi, yol tutuş harika, viraj desen bu kadarmı güvenli ve rahat alınır, aydınlatma desen bizmkiler yanında sinyal lambası gibi kalır daha ne desemki işte Barkın beyinde dediği gibi binmeyen sürmeyen anlayamaz. Hız konusunda sizden bi farkım yok şimdilik 6000 7000 rpm' i hiç geçmedim alışma dönemindeyiz :p
hemen bu resimleri bikepics e yüklüyosun günün fotosu köşesinde senin makinayı görelim
Bi deneyelim bakalım:p
Hayırlı olsun arkadaşım,ALLAH kaza bela göstermesin....Yeni fıstığınla beraberliğin,uyumun,adaptasyonun daim olsun....Tekerin düz bassın yoldan hiç çıkmasın...
Suzuki japonlar arasında 1 numaradır zaten...Güzel seçim olmuş....
Tşkkrler :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
allah kaza bela vermez inşallah hayırlı ugurlu olsun makine güzel duruyor :queen::queen:
yolun daym acık olsun:bestmt:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela göstertmesin. Makinenin güçlü olduğu unutup inşallah kimsenin gazına gelmezsin...
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Güzel makina. Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız hayırlı sürüşler nasip eder inşaallah.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Aynen kardeşim hyolar bize işkence çektiriyomuşta haberimiz yokmuş fren desen zımba gibi, yol tutuş harika, viraj desen bu kadarmı güvenli ve rahat alınır, aydınlatma desen bizmkiler yanında sinyal lambası gibi kalır daha ne desemki işte Barkın beyinde dediği gibi binmeyen sürmeyen anlayamaz. Hız konusunda sizden bi farkım yok şimdilik 6000 7000 rpm' i hiç geçmedim alışma dönemindeyiz :p
aman hocam en iyisi başlarda temkinli sürmek :) ben o konuda hiç hakim olamıyorum kendime:pl:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
hocam hayırlısı olsun. lastik havalarını hemen kontrol et önceki sahipleri önemsemiyebiliyor, sende yeni oldugu için boyle herhalde diyon tehlikeli durum olusuyor. :) kazasız belasız.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlısı olsun ne diyelim suzuki herkez tarafından bilinmeyen fakat bilenler tarafından da çok tercih edilen bi marka dır:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
hayırlı olsun. kazasız belasız bin. ama o kaskı bir an önce değiştir :cat:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
hayırlı olsun,tekerin düz bassın :) 125-250-600-1000-1300....nereye gider bu döngü :) bn daha evrimin başındayım
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :)
Gixxerın 600 lükler arasındaki yeri hep ayrıdır gerek tasarım gerek sürüş :) Plaka da sanki motordan çıkan sesi yansıtıyor :p Tavsiyem o plakayı daha kuytu bi yere sok :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst