hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nassip etsin![]()
TşkkrlerHemşerim motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.Fotoğraflarda ayrı bi güzel çıkmış neden acabaa :mrgreen:
Aynen kardeşim hyolar bize işkence çektiriyomuşta haberimiz yokmuş fren desen zımba gibi, yol tutuş harika, viraj desen bu kadarmı güvenli ve rahat alınır, aydınlatma desen bizmkiler yanında sinyal lambası gibi kalır daha ne desemki işte Barkın beyinde dediği gibi binmeyen sürmeyen anlayamaz. Hız konusunda sizden bi farkım yok şimdilik 6000 7000 rpm' i hiç geçmedim alışma dönemindeyizhayırlı olsun tekerin düz bassın.Darısı başıma![]()
hyodan sonra nasıl geldi ilk izlenimini merak ediyorum? ulen bizim bindiğimizde motor değilmiş dedinmi![]()
Bi deneyelim bakalımhemen bu resimleri bikepics e yüklüyosun günün fotosu köşesinde senin makinayı görelim
TşkkrlerHayırlı olsun arkadaşım,ALLAH kaza bela göstermesin....Yeni fıstığınla beraberliğin,uyumun,adaptasyonun daim olsun....Tekerin düz bassın yoldan hiç çıkmasın...
Suzuki japonlar arasında 1 numaradır zaten...Güzel seçim olmuş....
aman hocam en iyisi başlarda temkinli sürmekAynen kardeşim hyolar bize işkence çektiriyomuşta haberimiz yokmuş fren desen zımba gibi, yol tutuş harika, viraj desen bu kadarmı güvenli ve rahat alınır, aydınlatma desen bizmkiler yanında sinyal lambası gibi kalır daha ne desemki işte Barkın beyinde dediği gibi binmeyen sürmeyen anlayamaz. Hız konusunda sizden bi farkım yok şimdilik 6000 7000 rpm' i hiç geçmedim alışma dönemindeyiz![]()
atın ölümü arpadan olsun, sorun yokfelon dikkat et seyrek düşmesin![]()