Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
28
merhabalar ciddi bir gt650r alıcısı olarak biraz araştırma yaptım ve sonuçunda fiyat kalite bakımında ikna oldum,bir de 2.el düşündüğümü de eklemek isterim 8binlik max. bütcem var almak istedigim 650r serisinin ise (enjeksiyonlu olanları) fiyatlar için bekliyorum,fazla uzatmadan almak istedigim modellerdeki arka kuyrugu degiştirmek için ise bir ön hazırlık yapmak için kuralkanın parca agacından secme yaptım hatta kuralkanla yazıştım " almak istedigim 2009 model 650r ın arka kuyrugunu 2011 olarak degiştirmeyi düşünüyorum bu parçalar elinizde mevcut mu? " şeklinde sordum onlarda bana st kanuni mi hyosung mu elinizdeki motor eğer st ise motor ve sase no istiyolar ona göre bakıcaz diyor bu ne anlama geliyor???
yani 2 el bir hyosun st kanuni alsak yedek parçasına bu bilgileri beyan etmeden ulaşamayacak mıyız?
yorumlarınızı bekliyorum
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hocam şimdi sorun şurda 2009 da şasi değişti motorun piyasadaki hyosung olanlara st nin çoğu parçası uymuyor büyük ihtimal ondan sormuşlardır
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
GT650 ye uygun güzel yan çanta ve demiri var mı ? Hafiften bir touring havası verebiliyor muyuz alete ?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
merhabalar ciddi bir gt650r alıcısı olarak biraz araştırma yaptım ve sonuçunda fiyat kalite bakımında ikna oldum,bir de 2.el düşündüğümü de eklemek isterim 8binlik max. bütcem var almak istedigim 650r serisinin ise (enjeksiyonlu olanları) fiyatlar için bekliyorum,fazla uzatmadan almak istedigim modellerdeki arka kuyrugu degiştirmek için ise bir ön hazırlık yapmak için kuralkanın parca agacından secme yaptım hatta kuralkanla yazıştım " almak istedigim 2009 model 650r ın arka kuyrugunu 2011 olarak degiştirmeyi düşünüyorum bu parçalar elinizde mevcut mu? " şeklinde sordum onlarda bana st kanuni mi hyosung mu elinizdeki motor eğer st ise motor ve sase no istiyolar ona göre bakıcaz diyor bu ne anlama geliyor???
yani 2 el bir hyosun st kanuni alsak yedek parçasına bu bilgileri beyan etmeden ulaşamayacak mıyız?
yorumlarınızı bekliyorum
saygılar

şimdi şöyle, yeni kuyruğun monte edildiği şasi ile, eski kuyruğun monte edildiği şasi aynı değil. yani, kuyruk şasisini kesip biçmeden bu değişikliği yapamazsın. kanuni bu konuda çok yetersiz bir firma, türkiyede 2010 model diye kanuni tarafındans atılan ST'ler aslında ST nin 2009 modelleri.

kanuni, ST nin 2010 model olarak piyasaya sürdüğü yeni tasarımlı hallerini 2011 de piyasaya sürdü. ama eminim satış pazarlama bölümü iki motor arasındaki görsel farkı bilmiyordurlar... :)

eğer siz 2009 model bir gt650r alırsanız, buna 2011 model kuyruğu öylece monte edemezsiniz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

GT650 ye uygun güzel yan çanta ve demiri var mı ? Hafiften bir touring havası verebiliyor muyuz alete ?

ben bi ara şu alüminyum çantalardan yapsam mı diye düşündüm. ama görünüşte hoş duracak bi çanta bulamadığım için uğraşmadım. hali hazırdaki çantalar uyar mı bilmiyorum. egzosun konumunu düşünürsek pek de efektif olmazmış gibi. ama daha aşağıda daha küçük bir egzos tüpüyle beraber güzel bir çanta uyabilir belki...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tam sorduğunuza cevap değil ama, touring havası verilebilir.

HyosungGT650S-1643.jpg
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Hım bu kafa grenajı ile başka bir isim alıyordu değil mi ? GT650S miydi neydi bunun adı ?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
istediğiniz çanta montaj demiri olsun arkadaşlar bakın bende var
291860_10150328675949511_735144510_7774716_587624203_n.jpg

10 luk inşaat demiri alıyosunuz 6 tl uygun şekilde eyip uçlarına uygun somun kaynaklatıyorsunuz
eyme işlemini elinizle çok rahat yaparsınız
kaynak işini herhangi bir kaynakçıda yapabilirsiniz 10 dakika sürer
aynen şöyle görünüyor
249857_10150198970814511_735144510_6792701_3082688_n.jpg

çanta bildiğiniz mondial çantası 25 tl olandan
toplam maliyeti 15 tl boşu boşuna internetten en ucuzu 160 dolar olan ve kullanış olarak hiç bir işe yaramayan çanta demirlerinden almayın
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Topcase den daha çok Side case olmaz mı diye düşünmedim değil. Deuville de olduğu gibi mesela
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Topcase den daha çok Side case olmaz mı diye düşünmedim değil. Deuville de olduğu gibi mesela
valla birader o deuvillenin şekline acaip uyuz oluyorum böyle tuhaf geliyor
yaptığım aparatı çok kısa tuttum ben o yüzden böyle çok dikkatli bakılmadığı sürece (veya temizse :queen:) kuyruk uzatması veya spoiler gibi duruyo
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
28
otopsici cok teşekkürler bu durum benim için ciddi bir sorun zira çok hoşuma gidiyo yni kuyruk. ayrıca yukardaki model farkını biliyorum trde 2 sene geriden geliyor zaten hyosung hakkında genelde korider ve bazı amerikan sitelerinden -zira korece bilmiyorum- ceşitli bilgiler alıyorum bu konuyla ilgili bilgi ise model uyuşmazlıgından dolayı tr ile tam yardımcı olamadılar fakat boru tipi sase ile kalın profil kasa arasında sadece birbirinin aynı olması gerekebilir dediler.

ama trde kullanıcısından da bilgi almak tabiki mantıklı olur diye düşündüm paylaşmak istedim konuyu hem diğer merak edenlerle...
araştırmaya devam edicem sizlerden de öneriler bekliyorum
saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

sessizsakin sana da teşekkür etmeyi unutmuşum bu arada bilgi için sagol

örnek kuyruk ve sase
2009
vp1629014_1a1.jpg

!!tH9C8g!20~$(KGrHqQOKiwEzTEGN,lvBM1EmK27Ig~~_12.JPG

big296714252vb.jpg


2011
2011-roehr-esupersport-1.jpg


qQ_640.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
otopsici cok teşekkürler bu durum benim için ciddi bir sorun zira çok hoşuma gidiyo yni kuyruk. ayrıca yukardaki model farkını biliyorum trde 2 sene geriden geliyor zaten hyosung hakkında genelde korider ve bazı amerikan sitelerinden -zira korece bilmiyorum- ceşitli bilgiler alıyorum bu konuyla ilgili bilgi ise model uyuşmazlıgından dolayı tr ile tam yardımcı olamadılar fakat boru tipi sase ile kalın profil kasa arasında sadece birbirinin aynı olması gerekebilir dediler.

ama trde kullanıcısından da bilgi almak tabiki mantıklı olur diye düşündüm paylaşmak istedim konuyu hem diğer merak edenlerle...
araştırmaya devam edicem sizlerden de öneriler bekliyorum
saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

sessizsakin sana da teşekkür etmeyi unutmuşum bu arada bilgi için sagol

örnek kuyruk ve sase
2009
vp1629014_1a1.jpg

!!tH9C8g!20~$(KGrHqQOKiwEzTEGN,lvBM1EmK27Ig~~_12.JPG

big296714252vb.jpg


2011
2011-roehr-esupersport-1.jpg


qQ_640.jpg


daha önce gt250r'ın da şimdiki gt650 comet'in de kuyruğunu defalarca söktüm. şasi boruları taaa arka fara kadar uzanıyor.

yeni modelin kuyruğunu da leventteki kayalar motor mu ne, orda gördüm. eski şasiye yeni kuyruk uymaz gibi geliyor çünkü far'a doğru epeyce inceliyor. var olan kuyrukta ise, far civarında 20 cm arayla duran iki dene boru var. yeni kuyrukta o kısım o kadar açık değil gibi.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
28
malesef ki antalyalı olduguma motosiklet ve motosiklet firmaları parçacıları ile ilgili sıkıntıdan dolayı hep bir gıcıklıgım olmuştur,işte bu nedenlerden ötürü yeni model ile eski modelleri kıyaslama gibi bir lüksüm olmadı hiç nitekim buradaki bayi de stye ait bir model bir katalog bile yok, sizlere tekrar teşekkür ederim yardım için biraz takıntılı biri olarak ilk görüşte o kuyruga vuruldum yani :D artık ne yapıp edip bi çare bulamm lazım
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
malesef ki antalyalı olduguma motosiklet ve motosiklet firmaları parçacıları ile ilgili sıkıntıdan dolayı hep bir gıcıklıgım olmuştur,işte bu nedenlerden ötürü yeni model ile eski modelleri kıyaslama gibi bir lüksüm olmadı hiç nitekim buradaki bayi de stye ait bir model bir katalog bile yok, sizlere tekrar teşekkür ederim yardım için biraz takıntılı biri olarak ilk görüşte o kuyruga vuruldum yani :D artık ne yapıp edip bi çare bulamm lazım

illa yapcam diyosan, biraz kes biç ve bi kaç kaynak işi ile yapılabilir... ( bu tür işlerde kesinlikle gazaltı kaynağı kullanılması gerekir ). biraz eli yatkın birisi için zor birşey değil bence.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
29
Selamlar dostlar, adım Onur. İstanbul'da ikamet ediyorum ve 33 yaşındayım.
Uzun süre yamaha fz6 naked kullandım ve maddi sebeplerle bu yaz sattım. Maddi olanaklar kısıtlı olduğu için (yakında inşallah evlilik var) Hyosung gt650 alma planlarım var. Müsaadenizle kafama takılan 1-2 soruyu sizlere sormak istedim.
Öncelikle gt650'de bulunan elektrik aksamı ile ilgili sorun (konjektör, statör vs.) aynı model yılı aralığındaki gt650r larda mevcut mu? Ve de Gt650r alsam gidonu değiştirmem ve yan grenajları sökerek gt650s görünümü vermem mümkün mü (temelde gt650 ile gt650r aynı motor diye biliyorum fakat grenaj altında farklı, göze batacak bir şey var mı?)
Teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Selamlar dostlar, adım Onur. İstanbul'da ikamet ediyorum ve 33 yaşındayım.
Uzun süre yamaha fz6 naked kullandım ve maddi sebeplerle bu yaz sattım. Maddi olanaklar kısıtlı olduğu için (yakında inşallah evlilik var) Hyosung gt650 alma planlarım var. Müsaadenizle kafama takılan 1-2 soruyu sizlere sormak istedim.
Öncelikle gt650'de bulunan elektrik aksamı ile ilgili sorun (konjektör, statör vs.) aynı model yılı aralığındaki gt650r larda mevcut mu? Ve de Gt650r alsam gidonu değiştirmem ve yan grenajları sökerek gt650s görünümü vermem mümkün mü (temelde gt650 ile gt650r aynı motor diye biliyorum fakat grenaj altında farklı, göze batacak bir şey var mı?)
Teşekkür ederim.

2006 ve 2007 lerde elektrik sorunu olduğunu biliyorum. 2008 ve üstünde durum nedir bilemedim.

gt650r ile S arasında gidon ve grenaj farkı var.

alt grenajları söktüğünüzde spor bir S sahibi olursunuz. orjinal 650S de comet gidonu var. ister gidonu da değiştirirsiniz isterseniz öyle kullanırsınız.

ben uzun süre gt250r'ı o şekilde kullandım...

2008 sonrası gt650 lerde durum nedir bilmiyorum. ancak benim 2007 model cometle olan elektrik sorunu maceramı önceki sayfalarda inceleyebilirsiniz.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
29
Çok teşekkür ediyorum, sizin ve diğer arkadaşların elektrik sorunlarını önceki sayfalarda okumuştum. Spor model gidonu pek bana göre değil, genelde uzun yol yaptığım için rahat bir oturuş pozisyonunu tercih ediyorum. Sanırım bu yüzden comet gidonu takarım. Fakat eğer elektrik problemi comet de olduğu gibi gt650r da da mevcut ise comet alıp sadece farını değiştirmek sanırım daha mantıklı.
İlginize teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Çok teşekkür ediyorum, sizin ve diğer arkadaşların elektrik sorunlarını önceki sayfalarda okumuştum. Spor model gidonu pek bana göre değil, genelde uzun yol yaptığım için rahat bir oturuş pozisyonunu tercih ediyorum. Sanırım bu yüzden comet gidonu takarım. Fakat eğer elektrik problemi comet de olduğu gibi gt650r da da mevcut ise comet alıp sadece farını değiştirmek sanırım daha mantıklı.
İlginize teşekkür ederim.

far kutusu filan 500 kusur lira gibi bişey. yani komple kafayı tamamlamak 1000 liradan fazlaya patlayabilir comet alırsan. ama gt650r'ın üst braketinde ilgili vida delikleri yok sanırım. ama alt tarafında vida yuvaları vardır. inceleyip bi tornacıya 10 - 20 liraya yaptırılabilir. zira gidonun da pek ara olduğunu düşünmüyorum. pahalıysa bile aynı kalınlıkta borudan bir çok güzel gidon mevcut piyasada.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
29
anladım, o zaman dediğiniz gibi yapmak daha mantıklı ve daha ekonomik olur. Ayrıca belki çıkartacağım yan grenajları da satarak maliyeti dengeleyebilirim.
Tekrar teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst