Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar geçen hafta pazartesi günü vn 800 e bindim ,sadece egsoz basına 1 susturucusu alınmıs öyle bir ses yok yaa , ben motora binmemişim sanki hiç .Camiden çıkan cemaatin içinden geçtim cemaat gencecik çocuk harleye biniyor diyor bir hosuma gıtti anlatamam biri çıktı birader bende eskıden cok motora bındım bu harley şahane dedı dedım abi bu kawasaki vay bee birebir harley davıdson gıbı yapmıslar dedı . O egsoz sesi çop çop çop çop ninli gibi geliyor . . .

arkadaşların tarzlarına muhalif olmadan sunudıyorum 1 hafta honda 1000 rr ıle gezdımsehır ıcı tam bır amelelık , yorucu cokısınıyor vs . . . nasip olursa alacagım motor bıle hazır kawasaki vn 1500 alacak bir abımden vn 800 alacagım inşallah , bu arada ben motor aldıktan sonra arkadas evlencek batıkentli arkadaşlarlaorda görüşürüz inşallah . . . asker arkadasım batıkentte oturuyor . . .



saglıcakla
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Kenan kardeş; Gidondan birkaç motora verdim ve gayet memnunlar. Hatta fotolarını yolladılar bana. İstersen beni MSN e ekle. Sana fotoları yollayayım ve facebook grubumuza ekleyeyim. tüm çalışmalarımı ve yeniliklerimizi takipedersin.

Sağıcakla.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Kenan kardeş; Gidondan birkaç motora verdim ve gayet memnunlar. Hatta fotolarını yolladılar bana. İstersen beni MSN e ekle. Sana fotoları yollayayım ve facebook grubumuza ekleyeyim. tüm çalışmalarımı ve yeniliklerimizi takipedersin.

Sağıcakla.

üstad,

facebook daki grubun adı ne ? bir tane vn800 grubu var ama hayat yok orda.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
üstad,

facebook daki grubun adı ne ? bir tane vn800 grubu var ama hayat yok orda.

dostum benim sayfam vn800 sayfası değil. Sadece yaptığımız çalışmaları sergiliyoruz beni eklersen msne ben gerekeni yaparım. isim versem de bulamazsın kapalı bir grup çünkü.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
dostum benim sayfam vn800 sayfası değil. Sadece yaptığımız çalışmaları sergiliyoruz beni eklersen msne ben gerekeni yaparım. isim versem de bulamazsın kapalı bir grup çünkü.

Abi ben msn kullanmıyorum yani var ama açmıyorum hiç. Haberdar olmak isterim abi gelişmelerden yeni aksiyonlardan. bi link gönderebilirsen bakalım takip edelim abi. Gidon çok cazip ama onu söktürüp taktırma işi biraz sonraya kaldı biraz fazla masraf yaptım daha lastik alacağım falan artık başka bahara kaldı =)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Barış kardeşim ve sevgili arkadaşlar 2004 model km si normal , aksesuarlı , lacivert ( gece mavisi ) renginde kawasaki vn 800 arıyorum bilginize
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
barıs bır ara faceden mesaj at da konusalım cokmerak ettımmotoru kac model kac km de kac para ıstıyor
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
17
Arkadaşlar Merhaba..

Benim Vn800 um yok ama Vn750 var ve 750 için bir bilgi paylaşımı olmadığı için araya kaynarmıyım diye düşündüm ve yazıyım dedim :) kabul ederseniz tabiki.

Buda benim karakızan


 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar Merhaba..

Benim Vn800 um yok ama Vn750 var ve 750 için bir bilgi paylaşımı olmadığı için araya kaynarmıyım diye düşündüm ve yazıyım dedim :) kabul ederseniz tabiki.

Buda benim karakızan



Maerhaba dostum. Bu motoru Outlaws'a yaptırdın galiba. Ertuğrul'un yanına gidip gelirken görüyordum bu aleti.

Sağlıcakla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Merhaba..

Benim Vn800 um yok ama Vn750 var ve 750 için bir bilgi paylaşımı olmadığı için araya kaynarmıyım diye düşündüm ve yazıyım dedim :) kabul ederseniz tabiki.

Buda benim karakızan

[url]http://c1112.hizliresim.com/s/1/usk8.jpg[/url]
[url]http://c1112.hizliresim.com/s/1/usl2.jpg[/url]

Dostum gerçekten yorumumu duymak istermisin?
Darılmaca kızmaca yok ama,bence çok kötü olmuş neden dersen öncelikle motorda genel hat bütünlük yok,motor mat yapılmış ama motor blogu orjinal renginde ve gerçekten sırıtıyor bu renk bütünlüğü ile ilgiliydi,
Geçelim parçaların bütünlüğüne,motor da ne isteniyor belli değil bobber mı choppermı?ön çamurluk keskin hatlara sahipkken ve kuyrukla stop lambası depo yuarlıaklıgını korumuş sele zaten apayrı bir olay.plakalık gördüğüm göreceğim en kötü yerde ve en kötü plakalık gidon krom kaplı ama motorun geneli siyah hatlarda ve gene uyumsuz.
Şimdi gerçekten söylüyorum bunu bu motoru böyle senmi yaptırdın yoksa onlar kafalarına göremi yaptılar.Yani zevkler ve renklere saygım sonsuz eğer senin kararınsa herşey tamam derim bu senin tarzındır beyenen sensin kimseyede birşey ispat etmen gerekmez sonuçta insanlar çirkin motorlarıda sevebilir hatta şovları bile var yurtdışında ama eğer bunu o customcılar yaptıysa ben oraya bisikletimi bile vermem cidden işi bilmedikleri ortada.
l_a7b0f19927a93b74fd19d72440e6242b.jpg

buda vn800 bobber bunun gibi düzgün yapılmış milyonlarca var.
Motorun kazasımı vardı parça sıkıntısı falanmı yaşandı şunun tam bir hikayesini anlatsana bize.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
5
bende 2 senedir vn800 kullanıyorum 97 model vardı sattım 2005 aldım, umarım üzerinden inmek nasip olmaz.

bu 97 olan

281345_103205129778239_100002662565964_15507_1001186_n.jpg


buda 2005
381410_172592122839539_100002662565964_287517_1074172210_n.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
97 yi niye sattın çok güzelmiş rengi aksesuarları duruşu kmsimi yoksa başka sorunmu vardı
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
17
Dostum gerçekten yorumumu duymak istermisin?
Darılmaca kızmaca yok ama,bence çok kötü olmuş neden dersen öncelikle motorda genel hat bütünlük yok,motor mat yapılmış ama motor blogu orjinal renginde ve gerçekten sırıtıyor bu renk bütünlüğü ile ilgiliydi,
Geçelim parçaların bütünlüğüne,motor da ne isteniyor belli değil bobber mı choppermı?ön çamurluk keskin hatlara sahipkken ve kuyrukla stop lambası depo yuarlıaklıgını korumuş sele zaten apayrı bir olay.plakalık gördüğüm göreceğim en kötü yerde ve en kötü plakalık gidon krom kaplı ama motorun geneli siyah hatlarda ve gene uyumsuz.
Şimdi gerçekten söylüyorum bunu bu motoru böyle senmi yaptırdın yoksa onlar kafalarına göremi yaptılar.Yani zevkler ve renklere saygım sonsuz eğer senin kararınsa herşey tamam derim bu senin tarzındır beyenen sensin kimseyede birşey ispat etmen gerekmez sonuçta insanlar çirkin motorlarıda sevebilir hatta şovları bile var yurtdışında ama eğer bunu o customcılar yaptıysa ben oraya bisikletimi bile vermem cidden işi bilmedikleri ortada.
http://www.cobrausa.com/images/cms/1/44/l_a7b0f19927a93b74fd19d72440e6242b.jpg
buda vn800 bobber bunun gibi düzgün yapılmış milyonlarca var.
Motorun kazasımı vardı parça sıkıntısı falanmı yaşandı şunun tam bir hikayesini anlatsana bize.

Yorumlar için teşekkürler açık ve net olmak herzaman iyidir :)
Motoru ben Bu şekli ile aldım. Yukarıda bir arkadaşın dediği gibi Outlaws da yapıldı motor tamamen el işçiliği ile elde edilen parçalardan bu demek değilki makine kusursuz olsun mutlaka eksikleri var Sele değişecek motor boyanacak cam elyaflar motoru boğduğu için sökülecek vs.. vs.... Gidon u bile kısaltmayı düşünüyorum istanbul trafiğine takılıyorsun ister istemez . yani türkiyede motosikletini custom yaptırmak cok zor bence, ya kendin anlıyacaksın ince ince işliyeceksin sıfır hata olacak mortorunda yada cok paran olucak TT ye vericeksin . Kim istemezki Resimdeki gibi bir Vn800 Bobber sahibi olmayı :)

Bu motoru alma sebebim benim tarzımı yansıtmasıdır. Motor kazasız orjinal 25 binde olan bir modelinin özellikle aranıp bulunması ile bu şekilde custom edilmesine karar verilmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst