- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
Arkadaşlar geçen hafta pazartesi günü vn 800 e bindim ,sadece egsoz basına 1 susturucusu alınmıs öyle bir ses yok yaa , ben motora binmemişim sanki hiç .Camiden çıkan cemaatin içinden geçtim cemaat gencecik çocuk harleye biniyor diyor bir hosuma gıtti anlatamam biri çıktı birader bende eskıden cok motora bındım bu harley şahane dedı dedım abi bu kawasaki vay bee birebir harley davıdson gıbı yapmıslar dedı . O egsoz sesi çop çop çop çop ninli gibi geliyor . . .
arkadaşların tarzlarına muhalif olmadan sunudıyorum 1 hafta honda 1000 rr ıle gezdımsehır ıcı tam bır amelelık , yorucu cokısınıyor vs . . . nasip olursa alacagım motor bıle hazır kawasaki vn 1500 alacak bir abımden vn 800 alacagım inşallah , bu arada ben motor aldıktan sonra arkadas evlencek batıkentli arkadaşlarlaorda görüşürüz inşallah . . . asker arkadasım batıkentte oturuyor . . .
saglıcakla
arkadaşların tarzlarına muhalif olmadan sunudıyorum 1 hafta honda 1000 rr ıle gezdımsehır ıcı tam bır amelelık , yorucu cokısınıyor vs . . . nasip olursa alacagım motor bıle hazır kawasaki vn 1500 alacak bir abımden vn 800 alacagım inşallah , bu arada ben motor aldıktan sonra arkadas evlencek batıkentli arkadaşlarlaorda görüşürüz inşallah . . . asker arkadasım batıkentte oturuyor . . .
saglıcakla

