- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 590
KARDEŞLERİM İKİNCİ CİES BEŞŞÜZÜMÜ DE satmış bulunuyorum.
Sattım ama yabancıya gitmedi çok şükür.Benimde temel arzum bu yöndeydi.
Arkadaşıma yardım amacıyla onun cbf150si ile takasa girdim.7 liraya verdim.Cbf150yi bozdurup düşüncem Honda CB600F Hornet 2011 Kasasının sarı rengi.
Eğer olmaz ise İkinci ER5 motosikletimi alacağım...
Hepinizi seviyorum devamlı buradayım.
Sattım ama yabancıya gitmedi çok şükür.Benimde temel arzum bu yöndeydi.
Arkadaşıma yardım amacıyla onun cbf150si ile takasa girdim.7 liraya verdim.Cbf150yi bozdurup düşüncem Honda CB600F Hornet 2011 Kasasının sarı rengi.
Eğer olmaz ise İkinci ER5 motosikletimi alacağım...
Hepinizi seviyorum devamlı buradayım.