X Xetanor Katılım 31 Ağu 2010 Mesajlar 473 8 Eyl 2011 Konu Yazar #1 enteresan.... http://www.teleizle.com/izle/dunyanin-en-buyuk-motorsikleti
cenkşenver Katılım 28 May 2011 Mesajlar 458 8 Eyl 2011 #2 şehir icinde zevkle kullanırım makineyi :queen:
Onur Y. Katılım 26 May 2011 Mesajlar 336 8 Eyl 2011 #4 HAHAHAH BUNUN LA SIKIYORSA BİZİ SIKIŞTIRSINLAR BAKALIM
cenkşenver Katılım 28 May 2011 Mesajlar 458 8 Eyl 2011 #5 yusuf :silent: yusuf yaparl: ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- Onur Y.' Alıntı: HAHAHAH BUNUN LA SIKIYORSA BİZİ SIKIŞTIRSINLAR BAKALIM Genişletmek için tıkla ... :queen: yanından gecmeye tısarlar
yusuf :silent: yusuf yaparl: ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- Onur Y.' Alıntı: HAHAHAH BUNUN LA SIKIYORSA BİZİ SIKIŞTIRSINLAR BAKALIM Genişletmek için tıkla ... :queen: yanından gecmeye tısarlar
cbr1100 xx Katılım 24 Mar 2011 Mesajlar 2,334 8 Eyl 2011 #6 cenkşenver' Alıntı: yusuf :silent: yusuf yaparl: ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- :queen: yanından gecmeye tısarlar Genişletmek için tıkla ... herhalde.....yav bu teker de yapıyormu acep!!!!!!!
cenkşenver' Alıntı: yusuf :silent: yusuf yaparl: ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ---------- :queen: yanından gecmeye tısarlar Genişletmek için tıkla ... herhalde.....yav bu teker de yapıyormu acep!!!!!!!
gv650i Katılım 13 Kas 2010 Mesajlar 1,401 9 Eyl 2011 #8 bu resmen silindir yaw sıkıştıran arabalara böyle yapılabilir çok güzel
takendy Katılım 16 May 2007 Mesajlar 3,088 9 Eyl 2011 #9 helal olsun arabanın üstünden geçecek güce ve heybete sahip ama kaskını takmayı ihmal etmemiş ! gerçi inip binerken düşerim diyerek takıyor da olabilir... 2x2 çeker olmasıda ayrı bir hava katmış
helal olsun arabanın üstünden geçecek güce ve heybete sahip ama kaskını takmayı ihmal etmemiş ! gerçi inip binerken düşerim diyerek takıyor da olabilir... 2x2 çeker olmasıda ayrı bir hava katmış