- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 438
- Konu Yazar
- #1
s.a
yaklaşık 4 ay oldu cbf imi alalı ve 250 cc den 150 cc ye geçiş de korktugum gibi oldu motordan hiç zevk alamıorum
yetmio napıcam bılmıorum .. 120 km/h bana yetmıo hele genellikle geceleri gezintiye çıktığımda önümdeki o boş yolda sınırlarda gezmek pek iç açıcı bi durum bernım için bu aralar cross merakı sardı ama bütün markalarda gidip geliorum
bi yandanda crossla ugrasmak istemiorum istanbul gibi büyük bi şehirde atlanacak zıblanacak yer çok az anca burdan tekirdağ tarafına gıtmem gerekio şuanda sıkıntı olmas hep gitiğimiz yer ama iş başı yaptıgımda hiç gitme sansım olmıyacak o yüzden suanda crossdanda biraz uzak durmaya çalışıorum tabi elimdeki paraylada pek bişey alınmıyor
ne yapacagıı bılmıorum siz olsanız napardınız.. bi yandada motorumun maşşalahı var pek satmak da istemiom açıkcası daha iyisi gözükmüo çünkü
bu arada ön uzun camımda
göstergenin yanındaki ufak granajlar
orj. egzozumun ustundekı egzoz saçı komple
ön çamurluk kendi şaheserimdir
kendim evde carbon uygulaması yaptım beğenip beğenmemekte size kalmış artıık ..
yaklaşık 4 ay oldu cbf imi alalı ve 250 cc den 150 cc ye geçiş de korktugum gibi oldu motordan hiç zevk alamıorum
yetmio napıcam bılmıorum .. 120 km/h bana yetmıo hele genellikle geceleri gezintiye çıktığımda önümdeki o boş yolda sınırlarda gezmek pek iç açıcı bi durum bernım için bu aralar cross merakı sardı ama bütün markalarda gidip geliorum
bi yandanda crossla ugrasmak istemiorum istanbul gibi büyük bi şehirde atlanacak zıblanacak yer çok az anca burdan tekirdağ tarafına gıtmem gerekio şuanda sıkıntı olmas hep gitiğimiz yer ama iş başı yaptıgımda hiç gitme sansım olmıyacak o yüzden suanda crossdanda biraz uzak durmaya çalışıorum tabi elimdeki paraylada pek bişey alınmıyor
ne yapacagıı bılmıorum siz olsanız napardınız.. bi yandada motorumun maşşalahı var pek satmak da istemiom açıkcası daha iyisi gözükmüo çünkü
bu arada ön uzun camımda
göstergenin yanındaki ufak granajlar
orj. egzozumun ustundekı egzoz saçı komple
ön çamurluk kendi şaheserimdir