ve korktugum en sonunda başıma geldi :( motorumdan sıkıldım (cbf 150 )

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
s.a

yaklaşık 4 ay oldu cbf imi alalı ve 250 cc den 150 cc ye geçiş de korktugum gibi oldu motordan hiç zevk alamıorum
yetmio napıcam bılmıorum .. 120 km/h bana yetmıo hele genellikle geceleri gezintiye çıktığımda önümdeki o boş yolda sınırlarda gezmek pek iç açıcı bi durum bernım için bu aralar cross merakı sardı ama bütün markalarda gidip geliorum

bi yandanda crossla ugrasmak istemiorum istanbul gibi büyük bi şehirde atlanacak zıblanacak yer çok az anca burdan tekirdağ tarafına gıtmem gerekio şuanda sıkıntı olmas hep gitiğimiz yer ama iş başı yaptıgımda hiç gitme sansım olmıyacak o yüzden suanda crossdanda biraz uzak durmaya çalışıorum tabi elimdeki paraylada pek bişey alınmıyor

ne yapacagıı bılmıorum siz olsanız napardınız.. bi yandada motorumun maşşalahı var pek satmak da istemiom açıkcası daha iyisi gözükmüo çünkü

57950128awf.jpg

57950128h2e.jpg

57950128nyc.jpg

579501282ze.jpg





bu arada ön uzun camımda
göstergenin yanındaki ufak granajlar
orj. egzozumun ustundekı egzoz saçı komple
ön çamurluk kendi şaheserimdir :D kendim evde carbon uygulaması yaptım beğenip beğenmemekte size kalmış artıık ..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
genelde banada oluyor.... zamanla motosikletten sıkılıp üçe beşe bakmadan satıyorum.... tek vazgeçemediğim sıkılmadığım motor ybr.... haylaz ım yani...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sürekli 250-400 cc arasında gidip gelirdim...ama mecburiyetten şuan 125 cc ye düşürdüm,sol bacak kırıldı bi kere orjinallik bozuldu,2. bir kazada ve kırılmada allah muhafaza diyorum.onun için kontrollu hızlarda ilerlemek için 125 cc ideal şuan benim için.ayağımı yerden kessin gideceğim yere götürsünde nasıl gütürdüğü önemli değil.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
176
bende sürekli 250-400 cc arasında gidip gelirdim...ama mecburiyetten şuan 125 cc ye düşürdüm,sol bacak kırıldı bi kere orjinallik bozuldu,2. bir kazada ve kırılmada allah muhafaza diyorum.onun için kontrollu hızlarda ilerlemek için 125 cc ideal şuan benim için.ayağımı yerden kessin gideceğim yere götürsünde nasıl gütürdüğü önemli değil.

aynı benim dusunce :D hiç kaza yapmadım ama kontorule elden bırakmadan yavas yavas gıtmek en ıyısı :D
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
ilanı kaldırmışsın ne kadar istiyorsun motora

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-ustanida-al-gel-57950128/detay/

---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 17:58 ----------

genelde banada oluyor.... zamanla motosikletten sıkılıp üçe beşe bakmadan satıyorum.... tek vazgeçemediğim sıkılmadığım motor ybr.... haylaz ım yani...
,
ybr hiç yetmıo ama suanda bı xt 600 buldum 2003 5 milyara bakalım para aayarlayabilirsem xt 600 ü çekecem altıma :D
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Paran yoksa hiiiç ama hiç şikayet etme ve elindeki ile yetinmeyi bil.
150cc motorun olması hiç olmamasından iyidir.
Ha çok çok istiyor ve sigortalı bir işte çalışıyorsan, uzun vadeli kredi çekip hayalindeki motora yönelmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
bende cbf 150 aldıgımda kısa süre sonra motosiklet bana keyf vermemeye başladı. sonra satıp cbf 500 aldım gayet keyifli bir ilişkimiz oldu ancak içimde çocukluktan kalan ss tutkusu yaşta 31 olunca sattırdı. sonuç şu an motor yok ama yakında 600 cc ss ile dönüş yapacagım.

motosikletten sıkılma nedenin eger işe gidip gelmek yada kısa mesafelerde dolmuş yerine onu kullanmak için degilse normaldir. bu tarz motorlar keyf vermez. hatta bir scooter bile cbf 150 den daha fazla keyf verir.

maddi sorunun yoksa ve keyf için bineceksen cc yükseltmen. aslında senin için en ideal motor enduro tipindeki motorlardır. hem şehir içi hemde dag bayır gezersin. şu japonlar 250 cc bir enduro getirseler fiyatıda 10 bin altı olsa satış rekorları kırarlar. ama nerde bu ticari zeka.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bende cbf 150 aldıgımda kısa süre sonra motosiklet bana keyf vermemeye başladı. sonra satıp cbf 500 aldım gayet keyifli bir ilişkimiz oldu ancak içimde çocukluktan kalan ss tutkusu yaşta 31 olunca sattırdı. sonuç şu an motor yok ama yakında 600 cc ss ile dönüş yapacagım.

motosikletten sıkılma nedenin eger işe gidip gelmek yada kısa mesafelerde dolmuş yerine onu kullanmak için degilse normaldir. bu tarz motorlar keyf vermez. hatta bir scooter bile cbf 150 den daha fazla keyf verir.

maddi sorunun yoksa ve keyf için bineceksen cc yükseltmen. aslında senin için en ideal motor enduro tipindeki motorlardır. hem şehir içi hemde dag bayır gezersin. şu japonlar 250 cc bir enduro getirseler fiyatıda 10 bin altı olsa satış rekorları kırarlar. ama nerde bu ticari zeka.
evet şu japon ya ya bi mail sağanağı yapmamız lazım bizde senin dediğin 250cc supermoto veya cross endro tarzı bulamadığımız için piyasada olanlara bakıyoruz :pale: ama adam gibi motosiklet yok:farao:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
al bi r6 yada zxr6 uzun sure sikilmadan kullanirsin.Banada olmustu aynisi ilk motorum aprilia 125 cc idi birkac kullanip fazr 1000 aldim ama oda cok agir di ve cok yakiyordu simdi r6 kullaniyorum her yonden gayet memnunum.Ama ninja da gozdelerim arasinda.
 

okg

Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
16
5000 tl gibi bir paraya f650(gs değil 2000 model altı) de olabilir.Hem bir anda altından uçup gitmez hemde 180 gibi hızları çok zorlanmadan görür.Ayrıca çok hoplayıp zıplanmayacaksa araziyede girebilir.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

[/COLOR]
Bende 1100 ile 1300 cc arasında gidip geliyorum....
pendikte bir 2005 hayabusa var...adam 16000 e bırakırım diyormuş..ailesiyle kavgamı etmiş neymiş bişeyler olmuşmuş...:p
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Her yaşın güzelliği olduğu gibi, her cc nin de ayrı zevki vardır. İmkanın varsa bir 150 cc bir de 600-650 cc al. İkisi de ihtiyaç.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst