- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
ilk klipten sonra senin klipte maşallah sütlacın üstüne whiskey gibi olmuş :queen:
Niye öyle diyon yaf? İkisi de rock musikisi son tahlildeOlsa olsa Tekel Kanyak üzerine Jack Daniels yani
Şaka bir yana Orhan Atasoy'un kısa bir süre Moğollar'da çalmışlığı bile vardır...
bizim rock musikimizle gavurlarınki arasında böyyük bir kalite farkı vardır ramzey crusıerla, harley arasındaki fark gibi
bir hoş seda bırakır biri kalite seda masmavi gökyüzüne...
Yooookkk... O gaden de diil. Sen bi Moğollar dinle bakim. Onlarınki Harleyse Moğollar da Indian... He ama sorarsan Moğollar gibi kaç grup çıkarttık diye, orada şişerim, o ayrı![]()