Kenan Sofuoğlu'nun sağ ayağına 4 vida takıldı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Moto2 Indianapolis Grand Prix’sindeki antrenman turlarında yaptığı kazada ayağı kırılılan Kenan Sofuoğlu'nun sağ ayağına 4 vida takıldı. Kenan Sofuoğlu taburcu olduktan sonra takımı TECHNOMAG-CIP MOTO2 ile padokta vakit geçirdi.

Takımdan yapılan açıklamada Kenan ‘ın 1 ay içerisinde tekrardan sürmeye başlayabileceği belirtiliyor.

Kaynak: Motoaktuel

304410_10150299474622451_63727972450_7744187_4531319_n.jpg


262521_10150299474732451_63727972450_7744188_7637575_n.jpg


295903_10150299475027451_63727972450_7744191_7452503_n.jpg


312568_10150299475162451_63727972450_7744193_6444076_n.jpg


305128_10150299475307451_63727972450_7744196_6741559_n.jpg


295945_10150299475532451_63727972450_7744198_799851_n.jpg


317732_10150299475882451_63727972450_7744201_5342646_n.jpg


300913_10150299476157451_63727972450_7744203_6915910_n.jpg


299952_10150299476432451_63727972450_7744208_3698091_n.jpg
 

Ekli dosyalar

  • kenansofuoglukazausa.jpg
    kenansofuoglukazausa.jpg
    31.9 KB · Görüntüleme: 16,949
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O havada uçan Kenanmı :silent:
Ulan o ne biçim kaza :santa:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SBK da daha iyisini yapmisti.:)
Ama bu kirik isi çok kötü oldu.:pale:

İlkay abi yazik günah bu adama ya.
Bu kadar hayati tehlikeler atlatmasina ragmen, ülkesi tarafindan hiç bir destek görmemesi ne kadar üzücü :pale:
Bugün ''Vatandaşlıktan çıkıyorum'' demiş olsa, bütün avrupa gel benim vatandaşım ol diye kapısına dizilir. :pr:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
allahtan motosikleti kendisine çarpmamış valla büyük geçmiş olsun....
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Böyle kazalar olacaktır ama o kadar kötü zamanda oldu ki...

Acil şifalar...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Çok ters bir zamana denk geldi ama yinede acil şifalar diliyorum inşallah bir an önce düzelir. Şu en son karedeki o oturan halini görünce içim çok burkuldu. İnşallah çok canı yanmamıştır.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Bu haftasonu gresini honda ile gelecek sezon için masaya oturucaktı.Kaza dolayısıyla sanırım o görüşme de olmadı, bilgisi olan var mı?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
O düsüse sadece 4 vidami takmislar???
Öyle motorun üzerinden ucacaksin ve sadece 4 vida? :silent:
Ben öyle düssem o vidayi üreten firmanin hafta sonu fazla mesai yapmasi gerekirdi kesinlikle..:p

Cok cok Gecmis olsun Kenan a.. :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
2 ay öncede kaza geçirmişdi hep şansızlıklar kenanı rahat bırakmıyor
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Yarışmasın kardeşim zorla mı yarıştırıyorlar?abisi bu yüzden öldü ama gene ders olmadı!Bir annesi kaldı onu da kalpten götürücek bu gidişle.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarışmasın kardeşim zorla mı yarıştırıyorlar?abisi bu yüzden öldü ama gene ders olmadı!Bir annesi kaldı onu da kalpten götürücek bu gidişle.

Kardeş taktir edersen bu ülkede herkez anasının rahminden yarisci olarak çıkmıyor.
Böyle adamlarda kolay yetişmiyor.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
gerçekten üzüldüm bu habere.

adamın kardeşleri bu yolda öldü ama o ekmeğini bu yolda kazandı Türkiyenin gururu. her ne kadar tehlikeli olsa da herkes elinden gelen en iyi yapmak ister o ki Türklerin arasında en iyi o bu işi yapabiliyor. Bende olsam bırakmazdım
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yahu aradaki boş boş "yarışmasın" tarzında boş muhabbetleri geçelim de.
Bence bu adamın halen destek görmemesi acı bir durum.
Bu adam vatandaşlıktan çıkıyorum dese, hiç üzülmem, aksine onun adına sevinirim bile.
Hakettiği saygıyı gördüğü yerde olmalı bence Kenan.

Geçmiş olsun tekrardan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst