mrb arkadaslar oncelikle herkesin yaklasan mubarek ramazan bayrami mubarek olsun :rendeer: iki zamanli yaglarin hepsi aynimi jetski's waterscooters.birde ufak yaris arabalari carting icin kullaniyorlar mz motoruma kullanabilirmiyim sonucta 2 zamanli ama kutularin uzerinde yaziyor bunlara kullanabilirsiniz diye selamlar
selam olsun mz severlere...kimse varmı acaba şuan online olup bana yardım edebilecek..motorumu uzun bi süredir kullanamıyordum ve yeni karbüratör aldım taktım fakat motorun gerçek sesini bir türlü duyamadım boğuluyor gibi benzin bitiyor gibi ses var hava ve yakıt ayarıyla oynadım ama hiç bişey değişmedi..kafama takılan önceki karbüratörümde cheekle vardı fakat ele bağlıydı bunda üzerindeymiş.acaba aşağıdamı açık cheekle yoksa yukarıdamı
mz orjinal karbüratör diye aldım..jikle aşağıda kalmıyor ki motorun sarsıntısıyla kendi kendine yukarı çıkıyorsomunlarda sorun yok buji yeni takıldı.rolantide güzel çalısıyor hatta ilk 100 metrede sorun yok sonra gaz verince yığılıp kalıyor.aşağıda da denedim yine aynı motoru ayaklığa alıp denedim boşta gaz verişinde sorun yok vitese geçince yığılma yapıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
jiklenin iğnesi, jikle aşağı basılınca yukarı çıkıyor bu durumda jikle çekilmiş olmuyormu ?