2 Gündür Olanlara Hayırdır İnşallah Diyorum!

Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Allah korumuş hepsinden.Eğitim şart !Eğitim şart...Motosikletin üstündeki can değil gibi davranıyor herkes...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Doğru haklısınız hocam trafikteki her aracın tepkisinin bir sebebi vardır.Bunun sebebini düşünmeden hareket edilmez.Domino etkisi de denebilir buna.Ancak benim yaşadığım iki olayda şeridim dışında gelişen olaylar ve ikiside takibim dahilinde olması sebebi ile kaza olmadan atlatıldı.Zaten her iki olay da akan trafikte gerçekleşti ve arkadan araçlar geliyordu.Bir arkamdaki araçta ayni şeyi yaşayabilirdi.Kaldıki yola dik giren bir kamyonet'e ve kaldırıma uzaklıgımın 2. şerit olan yola minibüs arkasından fırlayan yayaya çarpmamamı sadece zamanında ve kontrollü frene borçluyum.Üstelik fren yapıcam diye heyecan yapıp ne arka tekeri kitleyip kaydım nede ön tekeri kitleyip takla attım.Süper sürücüyüm anlamında değil bu yazdıklarım sadece olay bu şekil gerçekleşti.Ama bu konu bence faydalı oldu dikkat çekme açısından.Bu yazdıgınızda bir katkıdır ve okuyanın aklında kalacaktır.

Hocam hala %100 suçlusun diyecek misiniz? Objektif olacağınızı bildiğim için hemen kabul edicem:)

Sevgili Tayfun,
Rica ederim benim teşhislerimde hatalı olabilir o anda orada yanında olmadığım sürece %100 doğru şeyler söylemem mümkün değil ama tahmin edebiliyorum olanları.
Suçlu olmak " doğrusunu bildiğin halde yanlış yapmak " anlamına gelir , halbuki ben sana kusurlusun dedim ve bunun anlamı " doğrusunu bilemediğin için yanlış yapmaktır"
Şimdi artık doğrusunu bildiğine göre önünde bir araç (senin şerdinde olmasa bile) yavaşlamaya başlarsa mutlaka nedenini araştıracaksın ki ucu sonra sana dokunmasın.

Sevgilerimle

Önemli Not: Doğru frenleme ile kendini kurtarmışsın tebrikler sana küçük bir ipucu acil frende arka tekeri kilitlemende mahsur yoktur ama fren anında mutlaka ileri bakmalısın eğer zemine bakarsan mutlaka düşersin. Ön fren kontrollü limon sıkar gibi.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet Hocam haklısınız.Honda'dan Aydın Hoca^da eğitimde aynen "Limon sıkar gibi" demişti.Siz de dediniz.Bende çevreme o şekil aktarıyorum:mrgreen:

Sevgili Tayfun,
Rica ederim benim teşhislerimde hatalı olabilir o anda orada yanında olmadığım sürece %100 doğru şeyler söylemem mümkün değil ama tahmin edebiliyorum olanları.
Suçlu olmak " doğrusunu bildiğin halde yanlış yapmak " anlamına gelir , halbuki ben sana kusurlusun dedim ve bunun anlamı " doğrusunu bilemediğin için yanlış yapmaktır"
Şimdi artık doğrusunu bildiğine göre önünde bir araç (senin şerdinde olmasa bile) yavaşlamaya başlarsa mutlaka nedenini araştıracaksın ki ucu sonra sana dokunmasın.

Sevgilerimle

Önemli Not: Doğru frenleme ile kendini kurtarmışsın tebrikler sana küçük bir ipucu acil frende arka tekeri kilitlemende mahsur yoktur ama fren anında mutlaka ileri bakmalısın eğer zemine bakarsan mutlaka düşersin. Ön fren kontrollü limon sıkar gibi.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
trafikte paronayak olmamız gerekiyor, olmayacak şeyleri olabilcek diye düşünüp ona göre hareket etmeliyiz.
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Direk ilk mesajınızı okuduğumda hatalı olduğunuz konusunda bir iki şey karalayacaktım fakat oocan yazmış gerekenleri. Bence de hata sizde, iki durumda da hızınız biraz fazlaymış ki kılpayı kurtarmışsınız, hatta stoppie yapmışsınız.

Umarım bir daha şeridinizde daha kontrollü gider, duran araçların etrafını daha iyi gözetlersiniz.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
dostum çok geçmiş olsun..kan akıtmakta fayda var..allah daha kötüsünü göstermesin..
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aslında hızım trafiğin akış hızıydı iş saati oldugu sebebi ile önümde ve arkamda araçlar vardı.Yinede yorum için teşekkürler:cat:

Direk ilk mesajınızı okuduğumda hatalı olduğunuz konusunda bir iki şey karalayacaktım fakat oocan yazmış gerekenleri. Bence de hata sizde, iki durumda da hızınız biraz fazlaymış ki kılpayı kurtarmışsınız, hatta stoppie yapmışsınız.

Umarım bir daha şeridinizde daha kontrollü gider, duran araçların etrafını daha iyi gözetlersiniz.
Geçmiş olsun.


---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:08 ----------

Çok saol dostum:)Allah hepimizi korusun.

dostum çok geçmiş olsun..kan akıtmakta fayda var..allah daha kötüsünü göstermesin..
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
bu trafikte ve bu gerizekalı insanlara karşı pasif ve sakin kullanmıyacaksın.agrasif kullanacaksınki karşı taraf seni farketsin....
aynen katılıyorum kardeşim kesinlikle haklısın bende iyice soğuyorum artık kurallardan adam gibi gitmk suç olmuş neredeyse sıkıştıran sıkıştırana bende bakıyorum adam beni sıkıştırıyor adama hiç yol vermiyorum hatta adamın geçmesini engelliyorum mal gibi kalıyorlar sonra hızımı arttırıyorum yada yola aniden fırlayan yada ortasından giden yayalara da çok snir olurum hiç bakınmadan atlıyorlar yola bende diplerine gelince boşa alıp köklüyorum gazı :D evet biraz serserilik gibi oluyorama bendekide sabır yani ama eğlencelide oluyor kaçışlarını yada bir an korkup bön bön bakışlarını gömek lazım acaba aynı şeyi tekrarlıyorlar mı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst