MT YÖNETİMİNE NAÇİZANE BİR ÖNERİ.

Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Bende tshird almak istiyorum arkadaslar nasıl temin edebilirim, 2 sefer iletişimden yonetici arkadaslara mesaj çektim ama cevap gelmedi. Simdiden tesekkurler.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
siparişler alınmıştır...

en kısa sürede ilgileneceğim...

bende isreim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

siparişler alınmıştır...

en kısa sürede ilgileneceğim...

Aşağıdaki gibi bir liste oluştursak

1-Motoseyyah (2 adet L)
2-?

bu akşam sana uğruyacaktık abi çınarcık dönüşü geçoldu diye vazgeçtim..
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
1-Motoseyyah (2 adet L)
2-piyanist_irf (2 adet s , m )
3 Raphae1 (1 adet L beden) nickte yaziliyor degil mi?
4?
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
sevgili mt dostları tişört nasıl olacak dizayn nasıl yoksa eski maymunlu tişörtmü veya yeni model yeni dizayn tişörtmü bilgi verirseniz?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam arkadaşlar..ben de eşim ve kendim için istiyorum..ücretini eft yaparım..kaliteli bişi olsun ama..şimdiden teşekkürler...
1-Motoseyyah (2 adet L)
2-piyanist_irf (2 adet s , m )
3 Raphae1 (1 adet L beden) nickte yaziliyor degil mi?
4 YÖRÜK (2 adet S,L)
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Bende istiyorum, eski yani ilk sayfadaki model güzel tabiki cogunluk neyi isterse oda uyar bana bende ücreti havale veya kk. Ödeye bilirim simdiden tesekkurler.
1-Motoseyyah (2 adet L)
2-piyanist_irf (2 adet s , m )
3 Raphae1 (1 adet L beden) nickte yaziliyor degil mi?
4 YÖRÜK (2 adet S,L)
5. canasil07 ( 1 adet L beden )
6.?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
1-Motoseyyah (2 adet L)
2-piyanist_irf (2 adet s , m )
3 Raphae1 (1 adet L beden) nickte yaziliyor degil mi?
4 YÖRÜK (2 adet S,L)
5. canasil07 ( 1 adet L beden )
6. Eeee MT bu kadarmı ????
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
1-Motoseyyah (2 adet L)
2-piyanist_irf (2 adet s , m )
3 Raphae1 (1 adet L beden) nickte yaziliyor degil mi?
4 YÖRÜK (2 adet S,L)
5. canasil07 ( 1 adet L beden )
6. my91 (1 adet L beden)
7.?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yav. arkadaslar biz listeyi yapiyoruz ama bu isi. Kim uslenecek .:)

Oguzcum senmi. Kovalayacaksin aga :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ayu bedenide olacakmı???:queen:
hayır kendim için bişey istiyorsam namerdim...:pl:
bazı tanıdığım arkadaşlar normal insanlar için olan giysilere sığamıyorlar...:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
bende varım benide ekleyin bedenim xxl olsun.....erhan abi duy bu sesi herkes mt tişörtü istiyor :)

---------- Post added at 04:12 ---------- Previous post was at 04:10 ----------

@ takendy nickli kardeşim tişört nasıl olacak dizany nasıl... bilgi versene?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Yav. arkadaslar biz listeyi yapiyoruz ama bu isi. Kim uslenecek .:)

Oguzcum senmi. Kovalayacaksin aga :)

irfan abi , ben MT t-shirt ve gömleklerinden çok önceleri aldım , hani bir sabah seni aradığım gezinin devamında festivale katıldık ve MT den birçok kişi ile festival alanında olmamıza rağmen kimse kimseyi görmeden ve tanımadan geri dönmüştü ,

burdan yola çıkarak t-shirtlerimizin arkasına nicklerimizi yazdırmak geldi aklıma ve İstanbul'a döndüğümde asıl işi bu olmayan bir arkadaşımdan rica ettim.

benim sırtıma takendy eşimin sırtında takendy+1 yazdırdım ön sol göğüs üstüne de Türk Bayrağı diktirdim.

öncelikle baskıyı yapan arkadaşımı ayarlamam gerek sonra MT yönetimden sipariş ölçülerinde t-shirt almam gerek ,

işi üstlenirim sorun değil ancak öncelikle baskıyı yapacak arkadaşımın tek tek uğraşıp uğraşmayacağını garanti etmem gerek...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
irfan abi , ben MT t-shirt ve gömleklerinden çok önceleri aldım , hani bir sabah seni aradığım gezinin devamında festivale katıldık ve MT den birçok kişi ile festival alanında olmamıza rağmen kimse kimseyi görmeden ve tanımadan geri dönmüştü ,

burdan yola çıkarak t-shirtlerimizin arkasına nicklerimizi yazdırmak geldi aklıma ve İstanbul'a döndüğümde asıl işi bu olmayan bir arkadaşımdan rica ettim.

benim sırtıma takendy eşimin sırtında takendy+1 yazdırdım ön sol göğüs üstüne de Türk Bayrağı diktirdim.

öncelikle baskıyı yapan arkadaşımı ayarlamam gerek sonra MT yönetimden sipariş ölçülerinde t-shirt almam gerek ,

işi üstlenirim sorun değil ancak öncelikle baskıyı yapacak arkadaşımın tek tek uğraşıp uğraşmayacağını garanti etmem gerek...

Evet önce işin olup olmayacağını öğrenip, gerekirse yeni bir başlık altında sipariş listesi oluştursak daha iyi olacağa benziyor
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi , ben MT t-shirt ve gömleklerinden çok önceleri aldım , hani bir sabah seni aradığım gezinin devamında festivale katıldık ve MT den birçok kişi ile festival alanında olmamıza rağmen kimse kimseyi görmeden ve tanımadan geri dönmüştü ,

burdan yola çıkarak t-shirtlerimizin arkasına nicklerimizi yazdırmak geldi aklıma ve İstanbul'a döndüğümde asıl işi bu olmayan bir arkadaşımdan rica ettim.

benim sırtıma takendy eşimin sırtında takendy+1 yazdırdım ön sol göğüs üstüne de Türk Bayrağı diktirdim.





öncelikle baskıyı yapan arkadaşımı ayarlamam gerek sonra MT yönetimden sipariş ölçülerinde t-shirt almam gerek ,

işi üstlenirim sorun değil ancak öncelikle baskıyı yapacak arkadaşımın tek tek uğraşıp uğraşmayacağını garanti etmem gerek...


valla oğuzcum haklısın gözümcüm ancak sen o arkadaşına durumu bi anlat ancak şlede bir problem var gibi ben olcan ve alperden istemiştim sanırım ellerinde t şhört yoktu o dönem :)

valla ortaya bir konu attın şimdi sıyrıl sıyrılabilirsen oğuz banane bilader ben tişörtümü isterüm de isterüm :cherry::queen:


yani anlattığına bakılırsa sen mt yönetiminden tişörtleri alacaksın , doğrumu ? oradan asıl işi baskı olmayan arkadaşına gideceksin rica minet olacaksa ,,,, tişört isteyen sevgili dostlarımızın tek tek nıcklerini tişörtlere işleteceksin ve bizlere vereceksin buraya kadar durum anlaşılsada bana biraz sana karşı külfet olacak gibin geliyor aga :)

valla bu tişört konusunu sevgili yöneticilere duyurmak lazım gelir bence , çünki zaten daha öncelerden böyle bir tişört basılmış yada yapılmış onlar için zor olmayacaktır sanırım :)

aslında yapmamız gereken mt yönetiminden bu işlere bakan arkadaşın ümüğüne yapışıp , ben tişört istiyorumda tişört istiyorum deyip :)
bunalıma sokmak ve tişrtü kapmak lazım gelir sonrasında nıck yazma işi içinde seni bulmamız lazım gelir , daha sonra senin o yazıyı baskıyı yapacak arkadaşını buylman ve onla konuşman lazım gelir :cherry:

kısaca şöyle söyleyeyim , kara kedi nerde ? ağaca çıktı, ağaç nerde ? balta kesti, balta nerde ?? suya düştü, su nerde inek içti , inek nerde dağa kaçtı , dağ nerde ?? yandı bitti kül oldu :cherry::queen:



sevgili yöneticilerim , komserlerim şekspirlerim biz tişört istiyoz da tişört istiyoz ....:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yalovada var tişörte baskı yapan yer hatta ben bastırmayı düşünüyorum...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst