- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 416
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce Kawa er6n motoiskletimi satttım,bu yıl güya motor almayacaktım ama gıdıklanıyorum rahat duramıyorum kafayı yiyeceğim o yüzden 2-3 gün içerisinde motosiklet almak istiyorum ikinci el olarakdan yaklaşık 2007 model 20-25binlerde bi motor istiyorum aklımda z750 var naked sevdiğim için yada acaba fazer dahamı mantıklı olur diyorum sizlerin görüşlerinide almak istiyorum sevgilier iyi ramazanlar...