- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
gelecektim adım silinmiş..vazgeçtim ....:queen::queen::queen:
Görelim mevlam neyler,neylerse güzel eyler.......
Görelim mevlam neyler,neylerse güzel eyler.......
gelecektim adım silinmiş..vazgeçtim ....:queen::queen::queen:
Görelim mevlam neyler,neylerse güzel eyler.......
banane banane...
ben 8. sırada değildim ki.....:queen:
ülem ne kaprisli adammışımda haberim yokmuş be...l: :queen: :queen: :queen:
emin ol çok istiyorum..Rabbim izin verirse geleceğim..
irfan abi güzel teklif...
olmadı ararım tünal ağabeyi yarın ben![]()
valla ebubekir böyle olması iyi olmadıaynı tarihe çakışmış olay bu akşam haberim oldu onlar madem niyetine girmişler elbette başım üzerine kardeşim
keşke onlarda gelmiş olsalar
![]()
olmazmı ya..Tünal abim getirirde yanmezmi hiç...yanlız baştan söyleyeyim çok pis çiköfte yerim ben....:queen:inşallah samedimbu arada tünal abide bir konu açmıştı iftara diye ya oda cumartesiymiş , bende kendisine mesaj atmıştım abi senide beklerim diye
en iyisi onada söylemek lazım çiğ köftelerle bizim pideleri masaya koyar hep beraver kardeş kardeş yeriz olmazmı samet sen nediyon bu işe![]()
aleyna aleyküm selam abicim..bizde tam senden ..pardon çiköfteden bahsediyorduk...:cherry:Selamun aleyküm pideleri hazırlayın aksilik olmaz ise ordayız...+siyah atmaca
sevgili dostum nazar etme ne olur gelirsen sanada yerimiz olur...:cherry: gelemesende iste yollamayan ne olsun....:rendeer:Az sonra forum kurallarına bir ekleme yapacağım,bu eklemeyle bu başlık ve ileride açılacak bu tarz başlıklar yasaklanmış olacakVar,gelen vaaaar gelemeyen var..Var,yiyen vaaar yiyemeyen var ve en önemlisi ağzının suyu akan var
r:
Ellerine sağlık,yemesek de gözümüz şenlendi,pide yenmeden bile kalitesini tadını belli ediyor maaşallah :cat:
..............
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
.............
napmış etmiş kendini bi beleş listesine daha yazdırmış ayucan
piyanist_irf!
bu meteyanidisin bi öğünde yediğini piyanonu satsan ödeyemezsin haberin ola