teşekkür ederim allah gönlüne göre versin arkadaşım, afiyet şekerler olsun , evet tahinli pideyi bende yedim fakat bizim buralarda bilinen demeyeyimde pek yapılan bir pide değildir oysa ben bayılırım yemesine

hayır burada yapmıyoruz , daha doğrusu bende hiç yapmadım şu ana kadar, zxaten ben pideci değilim üstadım fırıncıyım, ve iyi bir mt ciyimdir ama

---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:26 ----------
uzun ince bir yoldayız gidiyoruz ayın 13 de :cherry:
evet şu an için çoğunluğun dediği olacak ve 13 ağustos cumartesi gününün akşamı davet kesinleşiyor arkadaşlar
f 54 , fatihçim sende kendini ayarla kardeşim seninede aramızda görmek istiyoruz
1-unnamed
2-mezit
3-tek teker ramço
4-sametagir
5-metehan
6-f 54
7-alper41
8-ethem76