CG 100 YATAY

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çocuga yardım edin açıkcası bana yardım edin kuba cg 100 nasıldır istiyorum ama titreşim varmı son hız ne max 100 km lik yola cıkılırmı vites aralığı nedir
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum görünüşe bakılırsa tam otomatik yada yarı otomatik yani (piyasa ismi ile) CUP motor bu,
piyasada en sağlam denilebilecek motorlardandır bunlar,
markanın pekte önemi yok açıkçası,
fakat bunu alacağına bunun aynısının 125cc olanı var,
onları tavsiye ederim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-bu cup degl tourıng 2-125lik le aynı hız ve aynı yakıt 125likten tipi daha gzl 3-vergiden muaf
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Bu fiyata titreşimsiz motor zor bulursun.Ayrıca 100 lük motoru zorlamadan yapacağın hız 70-80 civarıdır.Ben de Kuba'nın 100 lüklerini çok düşündüm.Facebooktaki kendi sayfalarında sorunlu birçok mesaj görünce vazgeçtim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni 100ün son hızı kaç
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son hızı 125 miş... :queen::flower:

Kandırıyorlar arkadaş... Kanma....
Bir zamanlar Puch lar vardı... Onun motorundan.... :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki bu fiyata 120ye çıkacak motor yokmudur
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu arada vergiden muaf felan değil :)
yeni kanun tasarısında vergi hesaplamaları,
51cc ile 251 cc aynı fiyattı sanırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mz şimdide üretimde varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

arkadaşlar size ciddi bir soru sordum 1850tlye kadar 120ye rahat çıkan motor bulunurmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

rkadaşlar size ciddi bir soru sordum 1850tlye kadar 120ye rahat çıkan motor bulunurmu
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mz şimdide üretimde varmı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

arkadaşlar size ciddi bir soru sordum 1850tlye kadar 120ye rahat çıkan motor bulunurmu
arkadaş cg 150 bak 2.el 1500 falan bulursun temiz az km yapmış hem titreşim olmaz balansör var servis bakımlı olsun garantili yani ikamet ettiğin yere yakın bi yerde varsa al kaçırma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ağu 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstam vergi derdi var onun öğrencyiiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst