k.b.b genel cerrah ve sewgili mt üyeleri acil yardım edin :(

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
arkadaşlar sözlüm cok hasta bogaz ve mide arasındakı acı yüzünden yiyemiyor icemiyor yutkunamıyor .:pale: 3 doktora gitdi verdigi ilaclar bi işe yaramadı . 1 haftayı gecti nerdeyse hic uyuyamadı. bunun sebebi ne olabilir ? doktor abilerden ablalardan ve başından böle bi durum gecmiş sewgili mt üyelerinden yardım istiyorum .

Hepinizden allah razi olsun
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben buna çareyi burada aramak yerine araştırma hastanesine gitmesi daha iyi olur.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
abi gitdi ben ankaradayım o konyada elimden gelen bukadar . :S onun gitdikleride anca ailac verdi yolladı 1 hafta dır degişme yok .
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
(doktorlar 6 sene ilaç yazmak içinmi okuyorlar anlamıyorum. şikayetin ne olursa olsun ilaç yazıyolar. annem bileğindeki ağrı yüzünden gitti ilaç verdiler (ne alaka), ben dişimi çektirmeye gittim ona bile ilaç verdiler bunu iç öyle gel diye. tamam ilaçta gerek ama herşeye herşeye ilaç olurmu, bide çözüm olsa ona da eyvallah ama yok)

sözlünede geçmiş olsun dostum. kesin çözümü iyi bir doktora giderek bulabilirsiniz, pahalıya patlar ama yapacak birşey yok, dediğim gibi devletteki doktorların çoğu ilaçla geçiştiriyor işi, bu sektörde çalışan arkadaşımın anlattığına göre ilaç şirketleriyle doktorların anlaşmasıda var zaten, ilaç satışına göre kar alıyorlar. kısacası gerçekten önemli bir durum varsa iyi bir doktora gitmek şart.
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
125
Mesajımı değiştirdim ben yanlış anlamışım durumu. Çok geçmiş olsun iyi bir kulak burun bogaz doktoru ya da endoskopi yöntemiyle sorun çözülür sanırım.
Sorun reflü olabilir yanma, acı ve ağrı yapar ben 3 yıldır çekiyorum baya ilerledi midemde parçalanma falanda var artık. Tabi tedavi ettirmediğimden oluyor bunlar umarım reflü gibi birşeydir düzgün perhiz ve ilaçla önünü biraz olsun alabilirsiniz. Geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
(doktorlar 6 sene ilaç yazmak içinmi okuyorlar anlamıyorum. şikayetin ne olursa olsun ilaç yazıyolar. annem bileğindeki ağrı yüzünden gitti ilaç verdiler (ne alaka), ben dişimi çektirmeye gittim ona bile ilaç verdiler bunu iç öyle gel diye. tamam ilaçta gerek ama herşeye herşeye ilaç olurmu, bide çözüm olsa ona da eyvallah ama yok)

sözlünede geçmiş olsun dostum. kesin çözümü iyi bir doktora giderek bulabilirsiniz, pahalıya patlar ama yapacak birşey yok, dediğim gibi devletteki doktorların çoğu ilaçla geçiştiriyor işi, bu sektörde çalışan arkadaşımın anlattığına göre ilaç şirketleriyle doktorların
anlaşmasıda var zaten, ilaç satışına göre kar alıyorlar. kısacası gerçekten önemli bir durum varsa iyi bir doktora gitmek şart.


allah razı olsun hocam cok saol . aynen öle abi ya biri ilac yazdı biri igne verdi dieri yine igne verdi ama ortada hic bişi yok :(

---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:41 ----------

Mesajımı değiştirdim ben yanlış anlamışım durumu. Çok geçmiş olsun iyi bir kulak burun bogaz doktoru ya da endoskopi yöntemiyle sorun çözülür sanırım.
Sorun reflü olabilir yanma, acı ve ağrı yapar ben 3 yıldır çekiyorum baya ilerledi midemde parçalanma falanda var artık. Tabi tedavi ettirmediğimden oluyor bunlar umarım reflü gibi birşeydir düzgün perhiz ve ilaçla önünü biraz olsun alabilirsiniz. Geçmiş olsun


aynen öyle yanma acı ve agrı var hocam . yemek bile aglayarak yiyo :( ılık şeyler yemesini öneriyorum en azından soguk ve sıcak yemesinden iyidir die düşünerek bunu söyledim yara felan varsa sıcak ice beter eder :S
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Doktor değilim ama, anlattıklarınız bana direk reflüyü gösterdi. Size tavsiyem, ağrılar arttığında, oda sıcaklığında bir su bardağı süt denemeniz. Sütteki laktik asit mide asitliğini düzenlemeye yardımcı oluyor. Bir çok ilaç denedim ama sürekli bir çözümü yok reflünün. (Tabi eğer rahatsızlığı reflü ise). Size ilaç yada kocakarı ilacı tabir edilen ampirik tedavi yöntemlerini önermiyorum. Bu tarz önerilere de kulak asmamanızı tavsiye ediyorum. Ama süt zararı olmayan birşeydir. Denemelisiniz. Umarım derdinize bir an önce çare bulursunuz. Geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Doktor değilim ama, anlattıklarınız bana direk reflüyü gösterdi. Size tavsiyem, ağrılar arttığında, oda sıcaklığında bir su bardağı süt denemeniz. Sütteki laktik asit mide asitliğini düzenlemeye yardımcı oluyor. Bir çok ilaç denedim ama sürekli bir çözümü yok reflünün. (Tabi eğer rahatsızlığı reflü ise). Size ilaç yada kocakarı ilacı tabir edilen ampirik tedavi yöntemlerini önermiyorum. Bu tarz önerilere de kulak asmamanızı tavsiye ediyorum. Ama süt zararı olmayan birşeydir. Denemelisiniz. Umarım derdinize bir an önce çare bulursunuz. Geçmiş olsun.


saol kardeş . agrıları hic azalmıyor zaten . sütden ve bir yudum su haric hic bişi icemiyor yiyemiyor ( onlarıda cok zor iciyor)
bilmiyorum bu işin sonu nereye varacak . umarım kötü bi durum olmaz . :S :(
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
2 gün önce özeldeydik vere vere 10 tane agrı kesici igne verdiler!!!! arkadas sadece bogaza bakıp geciyolar
öle olsa 2 doktor anlardı ne röntgen ne baska bişi böle bi ülkede yasıyoz arkadaş. yA UGRASMAK istemiyolar yada ....

nese . vardır bundada bi hayır .
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
2 gün önce özeldeydik vere vere 10 tane agrı kesici igne verdiler!!!! arkadas sadece bogaza bakıp geciyolar
öle olsa 2 doktor anlardı ne röntgen ne baska bişi böle bi ülkede yasıyoz arkadaş. yA UGRASMAK istemiyolar yada ....

nese . vardır bundada bi hayır .

K.B.B yerine gastroenterolojiye gitseniz sizin için daha iyi olur. Sorunu yanlış yerde arıyorsunuz bence.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
hocam size bir pm yolladım bakarsınız çok geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
K.B.B yerine gastroenterolojiye gitseniz sizin için daha iyi olur. Sorunu yanlış yerde arıyorsunuz bence.

hocam gastroentroloji kara ciger le alakalı bi bölüm die biliyorum .cünkü kendim o bölümde tedavi oluyorum
ve vücüdunun sagı veya solu agrımıyor . bogazdan iki kaburda ortası na kadar yanı migdeye kadar agrı varmış

---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

hocam size bir pm yolladım bakarsınız çok geçmiş olsun tekrar

baktım hocam allah razı olsun . bu arada ben ankarada sözlüm konyada yaşıyor . şafak kardeş seninle görüşe bilirsek iiy olur

http://www.facebook.com/murat0642

eklersen sewinirim
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Hocam mide, bağırsak vb. sindirim organlarıyla ilgili bir bölüm. Tarif ettiğiniz ağrı yemek borusunda anladığım kadarıyla. Bunun için o bölüme gitmenizi öneriyorum.
Reflüyü internetten bir araştırın isterseniz. Ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız. İyi geceler
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yardımcı olabilirsem ne mutlu bana murat bey ekledim facebook dan ancak pek sık girdiğimi söyleyemem
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Hocam mide, bağırsak vb. sindirim organlarıyla ilgili bir bölüm. Tarif ettiğiniz ağrı yemek borusunda anladığım kadarıyla. Bunun için o bölüme gitmenizi öneriyorum.
Reflüyü internetten bir araştırın isterseniz. Ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız. İyi geceler


saol kardeş önerin icin hemen iletecem bunu . allah razı olsun

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

yardımcı olabilirsem ne mutlu bana murat bey ekledim facebook dan ancak pek sık girdiğimi söyleyemem

gördüm kabul etdim . rastarsak konusuruz hocam . soalasın
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Mide ve Boğaz arasında acı dediğiniz olay eğer yanma ise muhtemelen sözlünüz reflü hastasıdır. Reflü ise mide kapakçığının kapanmaması sonucu, mide asidi ve içeriğinin sürekli olarak yemek borusuna, bazen de gırtlağa kadar acı vererek geri kaçmasıdır. Tedaviye başlanmazsa üzülerek söylüyorum yemek borusu kanserine kadar gidebilir. Çocukluğumdan beri ben de reflü hastasıyım. Eğer sözlünüz de reflü hastasıysa üzülerek söylüyorum bu hastalığın kesin tedavisi şuan için mevcut değil. Cerrahi operasyonla kesin olarak çözüldüğünü söylüyorlar fakat ameliyattan sonra hastalığın nüks etme olasığılı ömür boyu var. Ben ameliyat olmama rağmen 3-4 ay sonra hastalık tekrar başladı ve şuan yine reflü hastasıyım. İlaç kullanarak rahatlıyorum ve bu ilacı sanırım ömür boyu da kullanmam gerekecek.

Size tavsiyem sözlünüzü özel bir hastanede konunun uzmanı bir gastroentoroloji uzmanına götürmeniz. Endoskopi yaptırarak hastalığın tam olarak ne olduğunu ve ne boyutta olduğunu öğrenebilir, tedavi sürecine daha sağlıklı bir şekilde başlayabilirsiniz. İstanbulda olsanız ya da gelme şansınız var ise bu konuda uzman olan çok iyi bir doktor önerebilirim fakat sanırım gelmeniz söz konusu değil.

Tekrar söylüyorum sözlünüzün hastalığı reflü olmaya da bilir. Sağlık bu ihmale gelmez, uzman bir doktora başvurup endoskopi yaptırmanız iyi olacaktır, geçmiş olsun...
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
GENELDE ASABİYET TRAVMALARINDA GÖRÜLEN MİDE SUYUNUN ARTMASI VE EĞER Kİ REFLÜ DE VAR İSE BU ASİDİN YEMEK BORUSUNU YAKMASI SONUCUNDAKİ RAHATSIZLIK BU NOKTAYA GETİRMİŞ SİZİ.

2003 yıllarında 15 gündür yemek yiyemeyen bir hasta gelmişti bize. endoskopi denedik ama acıdan başaramadık, mide ilaçları ile bir psikologa yönlendirmiştik. sonra ses çıkmadı....

çok zor bir durum, daha ilerisi bir durum olursa toz gümüş nitrat ile yakılabilir. bu çok acı verir ama yarayı kurutup uzun vade yerine kısa vadede sonuç alınabilir.

siz bir gstroentrologa genel cerrahi uzmanına gitmelisiniz.

mersin İMC hastanesi Ahmet TEKİN i bulun, o bu dalda uzmandır. ( sgk lı ise küçük bir fark ödeyerek muayene olup ilaç yazdırılabilir )
0 324 238 00 95

( detay için özelden yazabilirsiniz )
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Doktor değilim ama, anlattıklarınız bana direk reflüyü gösterdi. Size tavsiyem, ağrılar arttığında, oda sıcaklığında bir su bardağı süt denemeniz. Sütteki laktik asit mide asitliğini düzenlemeye yardımcı oluyor. Bir çok ilaç denedim ama sürekli bir çözümü yok reflünün. (Tabi eğer rahatsızlığı reflü ise). Size ilaç yada kocakarı ilacı tabir edilen ampirik tedavi yöntemlerini önermiyorum. Bu tarz önerilere de kulak asmamanızı tavsiye ediyorum. Ama süt zararı olmayan birşeydir. Denemelisiniz. Umarım derdinize bir an önce çare bulursunuz. Geçmiş olsun.
Aynen katılıyorum. aynıd ert bende de var ama çok şükür bu aralar iyiyim. Eğer reflü ise en büyük tetikliyicilerin başında sigara, kahve, kola, çay, ekşi ve acı, çok yağlı yiyecek ve içeçekler geliyor bunları olabildiğince tüketmemeye çalışsın. Ben tamamen kesmedım ama çok az tüketiyorum kola kesınlıkle içmiyorum ve şu sıralar iyiyim , hiç bir sıkıntım yok. Bol su içmeyi ihmal etmemek ve iyi bir doktora görünmekte fayda var. :) geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Aynen katılıyorum. aynıd ert bende de var ama çok şükür bu aralar iyiyim. Eğer reflü ise en büyük tetikliyicilerin başında sigara, kahve, kola, çay, ekşi ve acı, çok yağlı yiyecek ve içeçekler geliyor bunları olabildiğince tüketmemeye çalışsın. Ben tamamen kesmedım ama çok az tüketiyorum kola kesınlıkle içmiyorum ve şu sıralar iyiyim , hiç bir sıkıntım yok.

Evet bunları söylemeyi unutmuşum. Birde aklıma gelen, uyku esnasında yüksek bir yastık kullansın, başı bedeninden daha yukarda dursun mutlaka. Mide ile yemek borusu arasındaki sfinkter kas işini görmediği için mide asidi yukarı geliyo, yüksek yastıktaki mantık bunu engellemek. Yerçekiminin işini yapmasını sağlamak. Yukarda arkadaşın yazdığı yiyeceklerden uzak durmak yetmiyor tabi, birde yemek yedikten en az 2-3 saat sonra uyumalı. İyice sindirim faaliyetleri bitmeden yatarsa bununda zararını görür. Az az ama sık yemek yiyerek mideyi boş bırakmamaya çalışsın. Birde kuruyemişçiden alacağınız leblebiyi elinden düşürmesin. Ben ona pek ihtiyaç duymadım ama aynı rahatsızlıktan annemde muzdarip. Çok iyi geldiğini söylüyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst