3000 TL'ye kadar Scooter Aarıyorum İlgilenen Arkadaşlara Duyurulur ...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Öncelikle tüm mt dostlarına yardımcı oldukları için diyorum çünki yardımcı olacaklarını bildiğim için teşekkür ediyorum şimdiden ..:)

evet arkadaşlar , kız kardeşime çing çang çong motorundan sebep artık gına geldiği için değiştirmeye karar vermiş ve beni aradı ,

suzukı-yamaha-honda bu üç markanın birinden , yoğun ısrarlarım sonucu artık katlanamadığı için sahiplenmeye karar verdi , ve ödeme gücü büyük ihtimal nakit ve duruma göre yarısından fazlası peşin yada diğer yarısı k, kartına taksitle olabilir , 3000 türk lirasını geçmeyecek bir scooter motosiklet bulmamı istedi ,

bir yandan 2. el sitelerinden araştırmaktayım ben istiyorumki buradan mt dostlarından alayım :)

zira kendime alıyor olsam hiç bir şeyi sorun etmem fakat arada bir nevi kefil ben olduğum ve kız kerdeşim olduğu için parasının karşılığı bir motosiklet alalım sonra yüzüm kızarmasın ona karşı :) ki maddi durumu da çok parlak değil , sağdan soldan borçla toparlayıp bu motosikleti alacak ..

aslında klendisine vitesli motosiklet ybr-cbf tarzı bir alet alalım dedim fakat scootera alışık olduğu için o olsun dedi neyse çokta fazla uzatmadan,

3000 lira değerinde yukarıda saydığım bu 3 markadan birinden bir alet almayı düşünüyoruz satan, satmayı düşünen arkadaşilarım olursa ve irtibata geçerlerse memnun olur tüm mt dostlarına saygı ve selamlarımı sunarım...:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Kesinlikle bu üç marka olsun demiyorsanız, sym fiddle 2 hem sağlam bir makinadır hem de hoş durur :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-fiddle-ii-125-52779846/detay/

Özellikle üç marka yazmışsınız biliyorum ama bu modeli önermeyi bir vatandaşlık görevi olarak sayıyorum size karşı, çünkü forumdaki paylaşımlarınızı severek takip ediyorum bu nedenle gözden kaçırmanızı istemedim, en azından bir değerlendirin.
Hem sağlamdır, tayvan malıdır hem de çok hoş bir scooter bence. Bu arada linkteki motosikletin benimle bir ilgisi yoktur. Örnek teşkil etmesi için paylaştım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Kesinlikle bu üç marka olsun demiyorsanız, sym fiddle 2 hem sağlam bir makinadır hem de hoş durur :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-fiddle-ii-125-52779846/detay/

Özellikle üç marka yazmışsınız biliyorum ama bu modeli önermeyi bir vatandaşlık görevi olarak sayıyorum size karşı, çünkü forumdaki paylaşımlarınızı severek takip ediyorum bu nedenle gözden kaçırmanızı istemedim, en azından bir değerlendirin.
Hem sağlamdır, tayvan malıdır hem de çok hoş bir scooter bence. Bu arada linkteki motosikletin benimle bir ilgisi yoktur. Örnek teşkil etmesi için paylaştım.

teşekkür edrim sevgili arkadaşım ilgi ve alakan için :) evet sym markasını biliyorum ancak kız kardeşim ne düşünür şu an onun için bir şey söyleyemeyeceğim bu arada yamaha ve suzukı den yamahanın cugunus modeli var hondanın 110 luk spcy modeli var suzıkının an 125 modeli var yavv piyasa ne kadar uçuk muş geçenlerde arkadaşlar bundan sebep konu açmışlar haklılarda :)

insanı direkt sıfırına yöneltiyorlar :) bakalım bende destek çıkacağım k, kartımla kardeşime olmazsa sıfırına yöneleceğiz ama şu an için kardeşimden nakit haberi bekliyorum teşekkür ederim tekrardan kal sağlıcakla ..:)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
teşekkür edrim sevgili arkadaşım ilgi ve alakan için :) evet sym markasını biliyorum ancak kız kardeşim ne düşünür şu an onun için bir şey söyleyemeyeceğim bu arada yamaha ve suzukı den yamahanın cugunus modeli var hondanın 110 luk spcy modeli var suzıkının an 125 modeli var yavv piyasa ne kadar uçuk muş geçenlerde arkadaşlar bundan sebep konu açmışlar haklılarda :)

insanı direkt sıfırına yöneltiyorlar :) bakalım bende destek çıkacağım k, kartımla kardeşime olmazsa sıfırına yöneleceğiz ama şu an için kardeşimden nakit haberi bekliyorum teşekkür ederim tekrardan kal sağlıcakla ..:)

bacımıza pideci motoru yakısmaz. her ne kadar sağlam ve rahat da olsa spacy alma bence. yok mu elinde temiz dylan ı olan bi arkadas, bacımıza yararı dokunsun.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
spacy i her kullanan yol tutuşu ve frenlerinden yakınıyor memnun olmadıklarını ve yetersiz olduğunu duyuyorum ama nedir ne değildir pek bi fikrim yok ama bi deneme sürüşü ile anlaşılabilir tabii bir de genelde pideciler kullandığından aslında bi bayana önermemek daha doğru olur diye düşünüyorum :)
Suzuki an 125 e bakılabilir kymco agility 125 lere bakılabilir bir de 0 ı belki 3binden biraz pahalı olabilir ama yamaha cyngus olabilir
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gerçekten iyi bir scooter istiyorsanız kymco people s 200 öneririm. Her şeyi ile mükemmele yakın. Benimkini satmakla satmamak arasında kaldım
Aslında değişmek istiyorum ama bu kadar sorunsuz bir motosikleti neden değişimki gibi bir çelişki içindeyim. Fakat kaşıntıda başlamadı değil :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu konu kısmetimi açtı sanırım. Buraya yazdıktan sonra birisi aradı ve motoru alı :) ne şans. Pazartesi satışı yapıcaz bir aksilik çıkmazsa.

Teşekkürler piyanist :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bu konu kısmetimi açtı sanırım. Buraya yazdıktan sonra birisi aradı ve motoru alı :) ne şans. Pazartesi satışı yapıcaz bir aksilik çıkmazsa.

Teşekkürler piyanist :)



ohooooo hemen su koyverdin sende :cherry: dün akşam bakamadım konuya adam akıllı bu gün motosiklet satılmış hayırlısı olsun arkadaşım nasip kısmet her şey :)

çokta yakışıklı bir makinaymış yavvvv kız kardeşim buna bayılırdı kesin ama fiyatlar ne alemde üstadım sorması ayıp kaç modeldi kaça verdin ? :)

---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

bacımıza pideci motoru yakısmaz. her ne kadar sağlam ve rahat da olsa spacy alma bence. yok mu elinde temiz dylan ı olan bi arkadas, bacımıza yararı dokunsun.

spacy il etapta bütçesine sıfır olarak uyan bir scooter olduğu için kısaca ona yöneldik gibi oldu ama tabiki spacy olacak diye kaide yok araştırıyoruz ve öğreniyoruz dostlar sağolsun , scooterlar biraz ilgi alanım dışında kaldığı için sizlerin engin tecrübelerinden tabiki yararlanmak isterim teşekkür ederim ..:cat::rendeer:

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:14 ----------


sevgili tolgacım ilandaki motosikletler den herhangi biri seninmi yoksa sendemi kymco kullanıyorsun ?

kaporta aksamı metal değil onların değilmi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
2007 model 33.333 kmdeydi :) (gerçekten ) 2600 e anlaştık gerçi yarın satışı verene parayı alana kadar satılmış diyemem ama görünen oki satıldı gibi :) Şimdi ben aranıp duruyorum. Ne zor iş motor alması. Satması kolay. Ver ilanı işine bak.
Gerçekten iyi bir scooter istiyorsan hiç düşünmeden alabilirsin. Bence sınıfının en iyisi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst