Manisa'da Kamyon Motosikleti Parçaladı...

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Manisa'da kamyon önce arabaya çarparak kontrolünü kaybederek kırmızı ışıkta bekleyen araçların arasına daldı. O an orada 2 motosiklet sürücüsü de vardı. Biri geri çekilerek kamyondan kurtuldu. Diğeri ise kamyonun üzerine geldiğini fark edince motoru bırakıp kaçarak kurtuldu.Arkasına baktığında ise motoru görünmüyordu.

(Az önce haberlerde izledim fakat videosunu bulamadım.)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
bende izledim :) yanlız adam kaçarken trafiğe doğru kaçıyodu :) çarpılacak diye tırstım :)
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Bende izledim. Hatta ailecek izledik adamlada adaşmışız iyimi :) neyseki hızlı bi refleks ile kurtuldu.. Sanırım kask yoktu adamda :farao:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Bende izledim.1. viteste olsa motoru da kurtarırdı diye düşündüm ama belki o durumda yaya kaçmak daha avantajlıdır emin olamadım.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
bende izledim :) yanlız adam kaçarken trafiğe doğru kaçıyodu :) çarpılacak diye tırstım :)

Aynen. Yağmurdan kaçarken doluya tutulacaktı. Adamın yicek ekmeği varmış daha.

Bende izledim.1. viteste olsa motoru da kurtarırdı diye düşündüm ama belki o durumda yaya kaçmak daha avantajlıdır emin olamadım.

Panik haliyle ne yaptığının farkında bile değildir belki de.Ama muhtemelen vites boştaydı.Belki de stop ettirdi. Arkadaki motorcu geri geri iyi kaçtı ama, silme geçti kamyon.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
81
O kazanın videosunda 4-5 motor daha görüntüdeydi, kimi geçti kimi duruyordu ve hiçbirinde, istisnasız hiçbirinde kask yoktu. Bu kazada motor hayat kurtardı diyebiliriz, o kazada eğer motor yerine araba olsaydı sürücü ne yapacaktı acaba? Diğer arkadaşın dediği gibi motordan atlayan kişi yola doğru kaçtı, kazadan tırsıp hızlanan bir araç sürücüsü ezebilirdi, Allah korudu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst