Trafik polisi hurdaya dönen motorunu görünce duygulandı

Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yazık ya aslında haberi okumaya ilk başladığım anda aklıma devletin motosikletin kaza masrafını polis memuruna ödeteceğini ve polisinde bu nedenle gözlerinin dolduğunu düşünmüştüm :)
Neyse allah korumuş hep derim cana geleceğine mala gelsin mal geri gelir ama can geri gelmez..
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Gerçekten üzgün görünüyor. :pale:

30645.jpg
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bmw ye yazık olmuş sonuçta o motorlar hepimizin polisin üzülmesi çok normal
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Görev icabı dahi binse bağlanmış adam motoruna.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Memuru öyle görünce ben de üzüldüm. İş icabı da biniyo olsalar, onlar da birer motor sevdalısı, çoğumuzdan daha has motorcu..
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
bende üzüldüm. kim olursa olsun.üzülürüm, araçlara üzülmem 2 teker lere üzülürüm içim parçalanıyor nezaman kaza yapmış motosiklet ve sürücüsü görsem :salut:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
demek uzun zamandır onda o motor ve titiz biniyor ki ''gitti canım motor'' ifadesi var yüzünde. umarım daha iyisini tahsis ederler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst