- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 309
- Konu Yazar
- #1
GT250R alalı 1 ay oldu. Aldığımın 1.haftası durduğum yerde sağa yatırmıştım acemilikten. Zaten sağ grenajda birkaç çizik olduğundan çok birşey farketmemişti.
Son zamanlarda çok sinirli stresliydim işte. Bu sabah işyerine geldim yine mutsuz bir şekilde. Ayaklığı açtım motordan hızlıca indim, normalde hep yavaş yavaş kontrollü inerim. Ayaklık tam açılmamış meğer düşürdüm motoru bu sefer sol tarafa. Tertemiz grenaj gitti şimdi. Ağustos ortası gelse de tatile gitsem bıktım bunaldım yaw..
Son zamanlarda çok sinirli stresliydim işte. Bu sabah işyerine geldim yine mutsuz bir şekilde. Ayaklığı açtım motordan hızlıca indim, normalde hep yavaş yavaş kontrollü inerim. Ayaklık tam açılmamış meğer düşürdüm motoru bu sefer sol tarafa. Tertemiz grenaj gitti şimdi. Ağustos ortası gelse de tatile gitsem bıktım bunaldım yaw..