Gt250R Vakumlu Kamera Aparatı Testi

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kulaklarım, ya da burda "bahsi geçen başka bir taraflar"ım çınladı, geldim...:wiinkk:

Video güzelmiş de merak ettim; bu aparat cama mı depo üstüne mi vakumlanıyor?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kulaklarım, ya da burda "bahsi geçen başka bir taraflar"ım çınladı, geldim...:wiinkk:

Video güzelmiş de merak ettim; bu aparat cama mı depo üstüne mi vakumlanıyor?

http://www.aliexpress.com/snapshot/101606186.html
Aparat bu hocam ,depo üstüne vakumladım ben siperlik sayesinde rüzgarda almadığı için düşme riski azalıyor.ama istenilen yere yapıştırılabilir.arka kuyruğa yan grenajlara ün kafa grenajına.
Yani hem ucuz hem çok yönlü kullanıma sahip bişey.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Dolaylı yoldan sormaya çalıştığım aparat, bendekinin aynısı çıktı, daha iyi bu...:)
Yalnız şöyle bir sorun var ki, araba da da motosiklette de cama yapışamıyor (yapışamamak derken vakumlanamamak değil, bozuk ergonomi) bu görünüşü 10 numara, işlevselliği bence bir o kadar kıt arkadaş? Yapıştığında hiçbir fotoğraf makinesinin sığamayacağı ölçüde yerler kalıyor etrafında. O dirsek kısmından söküp ters vidalamak bir çözüm olabilecekmiş gibi geldi, fakat oranın da bir tarafı dişli bir tarafı düz olduğundan yine sonuçsuz kaldı...

Var mıdır bu konuda bir taktik?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Dolaylı yoldan sormaya çalıştığım aparat, bendekinin aynısı çıktı, daha iyi bu...:)
Yalnız şöyle bir sorun var ki, araba da da motosiklette de cama yapışamıyor (yapışamamak derken vakumlanamamak değil, bozuk ergonomi) bu görünüşü 10 numara, işlevselliği bence bir o kadar kıt arkadaş? Yapıştığında hiçbir fotoğraf makinesinin sığamayacağı ölçüde yerler kalıyor etrafında. O dirsek kısmından söküp ters vidalamak bir çözüm olabilecekmiş gibi geldi, fakat oranın da bir tarafı dişli bir tarafı düz olduğundan yine sonuçsuz kaldı...

Var mıdır bu konuda bir taktik?
Camda denemedim ama siperlikte sorun yok yapışıyor.Alttaki ve üstteki kıvrım yerlerindende istenilen açıya ayarlanıyo,aparat üstüne normal kameramı koyuyosunuz yoksa fotoğraf makinesimi.Fot makinesi daha iyi oluyo hem boyutu küçük hem hafif
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Siperliğin eğimine rağmen, aparatı hem yapıştırıp, hem de üzerine makine takmayı başarabildin mi?

Ne kadar ayarlasam da, elimdeki en ince makine bile sığmıyor cam/siperlik ve aparat arasına...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Siperliğin eğimine rağmen, aparatı hem yapıştırıp, hem de üzerine makine takmayı başarabildin mi?

Ne kadar ayarlasam da, elimdeki en ince makine bile sığmıyor cam/siperlik ve aparat arasına...
ben siperliğin üstüne yapıştırıyorum dış kısmına içerden yapıştırma olmaz sanırım, hem boyut hemde içerden dışarıya kıvrımı dediğiniz gibi olmayabilir.mesela yan grenajada yapıştırınca kamera yan duruyo ama onuda bilgisayara aktarınca düzeltmek mümkün.arka kuyruğada yapıştıracak mesafe var benim motorda ama artçı tutamaklarını sökmek gerekiyo o şekildede deniyicem :) Video çekip evde izlemek çok keyifli oluyor, gopro gibi birşey almayıd üşünmeye başladım bide fiyatı biraz makul olsa :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
güzel video olmuş. fakat arkadaşların da dedigi gibi trafikte bu kadar fazla risk alma. oldu mu bir kere oluyor. sonra keşke yapmasaydım dersin.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saol arkadaşlar bakımlarımı yaptım yeni videolarda gelicek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst