- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
- Konu Yazar
- #1
tesisatlı Kawasaki ZX-10R
İyi güzelde;
farları geçtim acaba yakıtı nereden koyuyorlar çok merak ettım. :sunny:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=127687317274704&oid=115966527850&comments
İyi güzelde;
farları geçtim acaba yakıtı nereden koyuyorlar çok merak ettım. :sunny:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=127687317274704&oid=115966527850&comments