Slm , 200 cc lik motor yerine 250 cc lik almak kesinlikle daha mantıklı...Zaten dünya genelinde en çok satan 250 cc motordan bahsediyoruz burda içiniz rahat olsun çok beğeneceksiniz...Boyunuz ne kadar acaba ?
Bu arada bu yazıyı okumuşsunuzdur umarım...
http://www.motosiklet.net/forum/2359754-post1207.html
yazıyı okumamıştım tamyak. çok güzel bi açıklama olmuş emeğine sağlık. henüz xmax'ime kavuşamadım