Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
cbf 250 ye zincir dişli takımı ne almalıyım? orjşnal zinciri bence cok dandik. Ben 3. zincri takacagım daha 28 000 km de.
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
4
otobüs bagajına alıyorlar mı motoru? nasıl sabitliyorsunuz otobüsün bagajına motoru.1000 kmlik bir taşıma sözkonusu da ondan soruyorum?
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
32
aynaları sökünce bagaja sığıyor, dik pozisyonda iple bağladım kardeş 1250 km 70 l,iraya taşıdım...bi çizikle atlattık...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
cbf 250 ye zincir dişli takımı ne almalıyım? orjşnal zinciri bence cok dandik. Ben 3. zincri takacagım daha 28 000 km de.

kaliteli olarak - DİD - zincir ve dişli kitleri var...bu taktığın zincirler orjinalmıydı ? 28 000 çok az gibi geldi bana 2 adet Oring'li zincir daha fazla km yapmalıydı...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
6300 tlye 2007 model 6400 km de cbf 250 almayı düşünüyorumm motor görünüş itibaryle temz arkadaş 2, sahıbı kazası olmadığını syledi böyle bir makine alınırmı bende şehrler arası ve şehr içi kullncam hızı sevme yetrki ben bir otobusu raht geçeyım ybr 125 le bu zor oluyrdudaa bana uyarmı görüşlerinizi beklyrum teşkkrlerr
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
6300 tlye 2007 model 6400 km de cbf 250 almayı düşünüyorumm motor görünüş itibaryle temz arkadaş 2, sahıbı kazası olmadığını syledi böyle bir makine alınırmı bende şehrler arası ve şehr içi kullncam hızı sevme yetrki ben bir otobusu raht geçeyım ybr 125 le bu zor oluyrdudaa bana uyarmı görüşlerinizi beklyrum teşkkrlerr

Bu sorunun cevabını bende merakla bekliyorum :cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
6300 tlye 2007 model 6400 km de cbf 250 almayı düşünüyorumm motor görünüş itibaryle temz arkadaş 2, sahıbı kazası olmadığını syledi böyle bir makine alınırmı bende şehrler arası ve şehr içi kullncam hızı sevme yetrki ben bir otobusu raht geçeyım ybr 125 le bu zor oluyrdudaa bana uyarmı görüşlerinizi beklyrum teşkkrlerr
Hakkında hayırlısı olsun diyelim önce,fiyat - motor konusunda senin karar vermen lazım görmeden birşey demek zor.Ancak CBF 250 herhalukarda otobüs sollayabilir,bunu diyebilirim...tekrar hayırlısı olsun diyelim...
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
2
Ben Haziran sonunda Istanbul'dan Artvin'e gonderdim motorumu. Cok zor oldu, tum firmalara neredeyse yalvardim. 2 gunun sonunda biri kabul etti. 200 tl verdim (cok pahali biliyorum ama). Motoru, sadece arka bagaji cikararak dik koyduk. Aynalara dokunmadim. Halatla sabitledik. Ve sorunsuz bir sekilde Artvin Borcka'ya vardi...

otobüs bagajına alıyorlar mı motoru? nasıl sabitliyorsunuz otobüsün bagajına motoru.1000 kmlik bir taşıma sözkonusu da ondan soruyorum?
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
4
Bende sizin gibi (uzun süredir) 2007 model CBF 250 arıyorum. Yazın başında fiyatlar daha uygundu. Kilometre düştükçe fiyatlar artıyor. 4000 ile 7000 arasında fiyatlar var. Ama motosiklette (forumlarda okuduğum kadarıyla) kilometre ile oynamak daha yaygın. Bu konu insanı tedirgin ediyor. Heryerde de motosikleti gösterecek honda servisi yok. Ama sizin yazdığınız fiyat biraz yüksek gibi geldi. Umarım hayırlısıyla motosiklet sahibi olursunuz.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
ben yeni kasa cbr kullanıcısıyım , cbf 250 yi hep merak ettim . ikisini de kullanan biri var mı ? performansları kıyaslarsak nasıldır bu ikili ? cbr dan sonra cbf 250 ye geçilir mi
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
Bende sizin gibi (uzun süredir) 2007 model CBF 250 arıyorum. Yazın başında fiyatlar daha uygundu. Kilometre düştükçe fiyatlar artıyor. 4000 ile 7000 arasında fiyatlar var. Ama motosiklette (forumlarda okuduğum kadarıyla) kilometre ile oynamak daha yaygın. Bu konu insanı tedirgin ediyor. Heryerde de motosikleti gösterecek honda servisi yok. Ama sizin yazdığınız fiyat biraz yüksek gibi geldi. Umarım hayırlısıyla motosiklet sahibi olursunuz.
evet brz pahalı ama temzliği ve km si orjnal düşk bi arkadaşımn aracılığıyla alacağım 4000 tlyede var evet ama gel görkii hiç iç açmıyolarr bende uzun süre bineceğim için değer diyorum motosikleti pazar gunu gidip alcam allahdan bişey olmazsa fotolarını eklerim herkeze bol sürüşlerr

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

sfr cbf 150 dşnyrdum ama cbf 250 ye karar verdimmm zman ne getircek bakalım
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
ben yeni kasa cbr kullanıcısıyım , cbf 250 yi hep merak ettim . ikisini de kullanan biri var mı ? performansları kıyaslarsak nasıldır bu ikili ? cbr dan sonra cbf 250 ye geçilir mi[/

CBR hiç kullanmadım zaten onu kullanacak yaşı geçtik bana çok yorucu gibi geliyor R tipi motorlar... CBF 250 kullanımı çok rahat,dolgun hatlara sahip dengeli güzel bir motor,sadece şehiriçi trafiğinde biraz vites değiştirme oranı fazla 6 vites olduğundan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

evet brz pahalı ama temzliği ve km si orjnal düşk bi arkadaşımn aracılığıyla alacağım 4000 tlyede var evet ama gel görkii hiç iç açmıyolarr bende uzun süre bineceğim için değer diyorum motosikleti pazar gunu gidip alcam allahdan bişey olmazsa fotolarını eklerim herkeze bol sürüşlerr

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

sfr cbf 150 dşnyrdum ama cbf 250 ye karar verdimmm zman ne getircek bakalım

Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim...kararın doğru bir karar bana göre,kısa bir süre sonra cbf 150 den sıkılacaktın çünkü bazı durumlarda yetersiz kalıyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
cbf 250 ye zincir dişli takımı ne almalıyım? orjşnal zinciri bence cok dandik. Ben 3. zincri takacagım daha 28 000 km de.

kaliteli olarak - DİD - zincir ve dişli kitleri var...bu taktığın zincirler orjinalmıydı ? 28 000 çok az gibi geldi bana 2 adet Oring'li zincir daha fazla km yapmalıydı...


ilki orijaneldi, 18 000 gibi mahvoldu hem de her 300 km de castrol spreyle yağladığım halde. ikincisi kore malıydı zaten. ama gerek kalmadı sattım motoru 1 ay önce.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
ilki orijaneldi, 18 000 gibi mahvoldu hem de her 300 km de castrol spreyle yağladığım halde. ikincisi kore malıydı zaten. ama gerek kalmadı sattım motoru 1 ay önce.[/QUOTE


El kitabında diyorki:Spray kullanmayın Oring'li zincirler için iyi olmaz...bende şahsen 90 numara şanzıman yağı ile yağlıyorum,ve çok iyi geliyor...Satmışın hayırlı olsun...
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
ben o el kitabının zincirle alakalı yerini okymadım hiç. serviste satıyor hıyralar bana spreyi, hiç de demiyorlar
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
dün itibariyle benimde bi cbf 250 im oldu motorumu almaya giderken epey zorlandım ama değdii fotoları koyamıyrum bana bi yardımcı olun site hata veriyooo
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bende pazar günü 30bin km 2003 twister bakacağım ama biraz tedirginim sonradan bir sorunu çıkarsa parçası pahalı diyorlar. Birde 100 km de 4.5-5 litre yakıt az sayılmaz :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst