Kemal Sunal'ın Ölüm Yıldönümü.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
11 yıl oldu ama üzüntüm ilk günkü kadar taze.
Nur içinde yat büyük usta.

images


images


220px-Kemal_Sunal.gif


images



http://tr.wikipedia.org/wiki/Kemal_Sunal
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
kral oyuncu kral komedyen . rabbim ailesine sabır versin . mekanı cennet olsun inş.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
böyle sanatçı daha da türküye ye gelmez şimdikiler bunun 10 da 1 olamaz malesef hem ahlak lı hem komik adam dı allah rahmet eylesin
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun inş.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
bugün bile hala filmlerini sıkılmadan gülerek izleyebiliyorsak bu onun ne kadar usta ve büyük bir oyuncu olduğunu gösterir..mekanı cennet olsun,nur içinde yatsın...:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------

böyle sanatçı daha da türküye ye gelmez şimdikiler bunun 10 da 1 olamaz malesef hem ahlak lı hem komik adam dı allah rahmet eylesin

:silent::silent::silent:yakıştı mı şimdi bu??
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
kültürlü,bilgili, ekranda göründüğünün aksine sivil hayatta çok ağırbaşlı,efendi kişilikli bir insan olduğunu okumuştum...

kemal sunal,şener şen,halit akçatepe..ve daha niceleri..asla unutulmazlar....gidenlere rahmet..kalanlara sağlık selamet..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nur içinde yatsın.... Hala seyrediyorum filmlerini... :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Türkiye'ye döndüğümde televizyonda filmlerini bulur izlerim. Şimdiki televizyonculuktan çok daha ileri mizah yapısına sahip ve daha kaliteli filmleri olan bir insandı. Onun yeri başka.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Yeri doldurulamayacak insanlardan birisidir.Huzur içinde yatsın. Çok severim ve saygı duyarım.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Turk sinema tarihinin gelismesinde buyuk rol oynamis biri, Hababam sinifi ile sinema anlayisini degistirmis biri, bugun Cannes film festivalinde Turkler odul aliyor ise bu insanlarin engin tecrubeleri sayesindedir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
efsane kral Allah rahmet eylesin
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Sen gittiginden beri bizi adam gibi gulduren olmadi be ustad . Nur icinde yat .
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Her bir filmini abartısız 50'er kere izledim.Denk geldiği zaman kumanda direkt Kemal Sunal filminde takılı kalıyor.Sanatçıların ölmediğinin en büyük kanıtıdır Kemal Sunal.Ne zaman filmini izlesem öldüğüne hiç inanmıyorum.Bedenen aramızda olmasada o sesiyle,gülüşüyle odamıza doluyor her defasında sanki.Nur içinde yatsın erken giden gülen adam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst