- Katılım
- 24 Haz 2009
- Mesajlar
- 225
Evet arkadaşlar çoook uzun zamandır almak istediğin günlerce haftalarca hayalini kurduğum motoruma dün itibariyle kavuşmuş bulunuyorum:queen:
Dün öğlen gibi gittim motorumu 3850 TL vererek motor koruma demiri,yan ayaklık dahil olarak kırmızı rente aldım.Hayatımda ilk defa vitesli motor kullandığım için bi hayli zorlandığımı söylesem yeridir.Ben kabiliyetliyim filan derdim ama çuvalladım resmen
,
Hatta bi yokuşta ışıklar yeşile dönünce arkamda onca araba varken çok rahat arka arkaya 5-6 kez kaldıramadım
Durumumu görmek istemezdiniz
Facia
)Herkes motorun yeni olduğunu gördüğü için ALLAH'tan kimse sıkıştırmadı
Motoru alır almaz bütün gözlerin bana kitlendiğini hissettim.Millet sanki yoldan BMW R 1200 Adventure geçiyormuş gibi bakıyorlardı.Onlara güzel bi manzara izlettirmek isterdim ama işte ilk bi saat hep motoru tanımayla geçti.Hatta ilk teslim alırken duran kardeşlerdeki bakım ustası motoru her ısıttığında jikleyi göstererek bunu her zaman aç dedi.Aynı şekilde motoru ilk teslim alırkende jikle açık kalmış.Lan motorla yola çıktım.Motor sapıtık
Kendini bi oraya atıyo bi buraya atıyo.Rodeo yapan hayaları sıkıştırılmış atlar gibi:queen:Kontrol edemiyorum.Lan ben özürlüymüşüm dedim kendi kendime ,bi motora hakim olamıyorum dedim.Gazı mesela bırakıyorum devir 4000-5000 lere fırlıyor.Yok yok bu işte bi gariplik var dedim 0km motor böyle saçmalayamaz dedim sonra bi anda gözüm jikleye ilişti ALLAH senin belacığını vermesin dedim
))Kapattım güzelim cbf kendine geldi.Ama ben hala adam gibi süremiyorum
Kalkışlarda zorluk çekmedim desem yalan olur.Ama şimdi öğrendim.Yokuşlarda %70 kalkamıyorsam %30 gibi bi oranda kalkıyorum.Motoru hiç zorlamamaya özen gösteriyorum.Sürekli yüksek vites düşük devir ilerliyorum.Motor zaten 4500-5000 devirlere geldimi hafiften böğürüyo bende kıyamıyor vitesi yükseltiyorum.İlk 500 aşırı önemli olduğu için olabildiğince zorlamamaya çalışıyorum.
Motor gerçekten güçlü bi motor.Öyle yokuşlara denk geldim ki gazı açtığımda 4.viteste dahi yokuşu tırmanabiliyordu.Çift kişilik denemeler yaptım performansı tatmin ediyor.
Dün ilk aldığımda da motorun deposunu fulledim 54TL tuttu.İnanmıyacaksınız ama şehir içinde ilk günden 133km yol yapmışım.Onca hayalini kurduğum günlerin acısını çıkardım.Depoyu ilk fullediiğmde ibre Full ibaresinin 2-3 mm üstünde idi 133km gittim şimdi ise en üst çizgi ile onun bi alt çizgisi arasında gidip geliyor.Benzin sarfiyatını en kısa zamanda ölçüp buradan sizlere yazarım.
Motoru aldığım gibide hemen bi tane cevşen aldım göstergenin altına bi yerine iliştirdim.ALLAH kazadan beladan korusun diye.
Şimdilik bu kadar arkadaşlar çok şükür artık bende sizlerdenim.Fotoğraflarıda @sercan2667 arkadaşımızla kararlaştırdığımız gibi yarın eklemeyi düşünüyorum..
Herkese kazasız belasız mutlu mesut sürüşler diliyorum:cherry:
Dün öğlen gibi gittim motorumu 3850 TL vererek motor koruma demiri,yan ayaklık dahil olarak kırmızı rente aldım.Hayatımda ilk defa vitesli motor kullandığım için bi hayli zorlandığımı söylesem yeridir.Ben kabiliyetliyim filan derdim ama çuvalladım resmen
,
Hatta bi yokuşta ışıklar yeşile dönünce arkamda onca araba varken çok rahat arka arkaya 5-6 kez kaldıramadım
Motoru alır almaz bütün gözlerin bana kitlendiğini hissettim.Millet sanki yoldan BMW R 1200 Adventure geçiyormuş gibi bakıyorlardı.Onlara güzel bi manzara izlettirmek isterdim ama işte ilk bi saat hep motoru tanımayla geçti.Hatta ilk teslim alırken duran kardeşlerdeki bakım ustası motoru her ısıttığında jikleyi göstererek bunu her zaman aç dedi.Aynı şekilde motoru ilk teslim alırkende jikle açık kalmış.Lan motorla yola çıktım.Motor sapıtık
Motor gerçekten güçlü bi motor.Öyle yokuşlara denk geldim ki gazı açtığımda 4.viteste dahi yokuşu tırmanabiliyordu.Çift kişilik denemeler yaptım performansı tatmin ediyor.
Dün ilk aldığımda da motorun deposunu fulledim 54TL tuttu.İnanmıyacaksınız ama şehir içinde ilk günden 133km yol yapmışım.Onca hayalini kurduğum günlerin acısını çıkardım.Depoyu ilk fullediiğmde ibre Full ibaresinin 2-3 mm üstünde idi 133km gittim şimdi ise en üst çizgi ile onun bi alt çizgisi arasında gidip geliyor.Benzin sarfiyatını en kısa zamanda ölçüp buradan sizlere yazarım.
Motoru aldığım gibide hemen bi tane cevşen aldım göstergenin altına bi yerine iliştirdim.ALLAH kazadan beladan korusun diye.
Şimdilik bu kadar arkadaşlar çok şükür artık bende sizlerdenim.Fotoğraflarıda @sercan2667 arkadaşımızla kararlaştırdığımız gibi yarın eklemeyi düşünüyorum..
Herkese kazasız belasız mutlu mesut sürüşler diliyorum:cherry:


